15 Reacties

één maand geleden

Heb je C&A and prenatal geprobeerd? Voor mijn zoontje zijn de kleding van deze merken te smal. Als je een maat hoog gaat, dan kan ze goed passen, volgens mij.

één maand geleden

Vrienden van ons hebben ook een lang en smal kindje en kochten vaak bij baby styling kleren. Via Vinted ook te krijgen 😊

één maand geleden

Oooh herkenbaar, zowel bij m’n oudste als nu deze is t zelfde. En heb nooit echt t meest passende gevonden eigenlijk. Want ook per merkje kan het verschillen of t smal of breed valt… c&a vond ik altijd juist kort en breed. En prenatal past over t algemeen wel t mooiste denk ik! Maar t ligt ook gewoon heel erg aan wat voor kleren t zijn

één maand geleden

Z8!

één maand geleden

Noppies😊 die newborn collectie met een licht ribbeltje erin.

één maand geleden

https://www.wehkamp.nl/noppies-baby-gema-leerde-ribgebreide-longsleeve-natal-met-katoen-beige-melange-16653263/?MaatCode=050&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686213280&utm_term=166532630500&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw0t63BhAUEiwA5xP54UnTUn5syLjW1wC5pkY6wh1nZMCBbOlASm21UV5NqNjbfVyln-edGhoCdfkQAvD_BwE deze

één maand geleden

Name it heeft ook goede kleding voor smalle lange baby'tjes

één maand geleden

Ik heb ook weleens 2 verschillende maten aangedaan. Shirt en broek bedoel ik dan

één maand geleden

Mijn zoontje heeft dit ook. Qua lengte kan hij al makkelijk maat 56 aan maar zn middel echt nog 50. 56 zwemt hij in qua broekjes. Heb een setje van het merk z8 gehad dit zit als gegoten. Nu via vinted 2 broekjes van z8 gekocht. Hopelijk vallen die net zo.

één maand geleden

Petit bateau!

één maand geleden

En name it ook wel!

één maand geleden

Dirkje is vrij smal, name it en z8 ook

één maand geleden

Ik had en heb dit met mijn zoontje nu ruim 2.5 nog steeds. Wat hem goed paste: Dirkje Name it Noppies Prenatal Feetje KokoNoko Nu hij wat ouder is zijn de jogging broekjes en spijkerbroekjes van Name it nog steeds goed. Ook Terstal valt heel goed. Tshirts etc, Name it, C&A, KokoNoko, Vingino.

één maand geleden

Ik vind noppies en prenatal kleiner vakken

één maand geleden

Onze dochter is ook lang en smal! Van name it de basis legging en romper met lange mouwen zijn top!