14 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb precies het zelfde, ik ga ook inderdaad naar winkels toe, zodat ik het kan zien/passen. Wat ik nu vooral draag zijn wijde broeken met touwtjes, zelf gemakkelijk strak te trekken en verbergt het een en ander goed haha. (Bij de Zara hebben ze leuke, in veel kleuren) Verder oversized shirts, of wel strakke, maar dan een maatje groter dan normaal, zodat het niet aftekent! Succes!
één maand geleden
Ja herkenbaar helaas! Niet echt tips. Ik vind het echt lastig en durf ook niet zo goed nieuwe dingen nu te kopen omdat ik hoop dat ik weer in mijn oude kleren ga passen. Maar ja hoe lang gaat dat nog duren? Ik heb 2 wijde broeken en 1 spijkerbroek die ik pas en als het warm is draag ik (zwangerschaps)jurkjes. Maar ben echt niet tevreden, want ik heb hele beperkte keus, draag elke week hetzelfde en voel me nog niet echt mezelf in deze kleren.
één maand geleden
Ik had hetzelfde. Kon werkelijk niet 1 broek aan! Na mn eerste bevalling droeg ik na 6 weken mn oude kleren weer en ik denk nu dat dit maaaaanden gaat duren.
Ben daarom samen met partner en baby naar een grote stad gegaan om even flink te shoppen. Dan kon hij bij de baby blijven terwijl ik rustig kon passen. En ik gaf borstvoeding in een pashokje:) Ben zo blij dat ik nu kleding heb waar ik me prettig in voel.
één maand geleden
Idd fysiek gaan winkelen! Ik merk dat met name pantalons van stevige stof mooi zitten bij mijn buik.
Bij bepaalde kleding draag ik ook een licht corrigerende body, dan zit het vaak net wat mooier!
één maand geleden
Reactie op LadyP
Gelukkig zijn nu broeken met een stretchband weer in de mode! Je vindt ze v ...
Zeker weten😃 hier ook de broeken van hm gekocht dressed broek high waist echt heerlijke broeken.
één maand geleden
Pfoe herkenbaar. Ik had voor een groot bedrag bij de Zara besteld, alles retour. Zo irritant. Nu een bestelling bij mango en zalando gedaan, hopelijk zit daar wat bij.