12 Reacties
4 maanden geleden
Ik vind het ook heel lastig 🙈 die van ons is vandaag 3 weken oud .
Ik heb die nu binnen ( het is hier 26 graden binnen) gewoon in een rompertje liggen in de box.
We zijn toen straks even buiten geweest en toen had die broekje met rompertje aan met korte mouw.
We houden hem elke x goed in de gaten of die t niet te koud krijgt maar ik vind t ook erg lastig hoor!
4 maanden geleden
Reactie op Charis91
Ik vind het ook heel lastig 🙈 die van ons is vandaag 3 weken oud .
Ik heb ...
Ja ik zit ook echt te twijfelen, en durf daarom niet goed naar buiten haha.
Ik ben juist eerder bang dat het te warm wordt in de wagen.
Dan denk ik; korte broek en korte mouwen, maar dan wel of geen deken? Of niet te dikke lange broek en mouwen, en dan zonder deken?😂 gelukkig volgende week iets koeler
4 maanden geleden
Is inderdaad lastig, kan me niet meer herinneren hoe ik het de eerste keer vond en baby is nu van dezelfde maand haha maar nu met 1.5 week heeft hij een dun boxpakje aan en ligt nog wel met dekentje. Voel als hij wakker is ook in z'n nek of het niet toch te warm is mar gaat allemaal goed😊
4 maanden geleden
Mijn dochter is nu precies 2 weken en ze draagt een rompertje met korte mouwen, het is hier 25 graden in huis
3 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Ja ik zit ook echt te twijfelen, en durf daarom niet goed naar buiten haha. ...
Ja snap ik!
In de wagen kan het inderdaad wel snel te warm worden, zeker als je ze dan warm kleed. Ik blijf gewoon maar voelen aan zijn nekje 🙈 als ik denk die heb t warm, gaat er wat uit haha
Ik heb alleen een lakentje gedaan, deken heb ik weg gelaten. Maar heb al snel t lakentje weg gedaan
3 maanden geleden
Wij zijn vanmiddag even weg geweest. Ons zoontje had vanmorgen alleen een korte mouw romper aan. Vanmiddag toen we weg waren hebben we hem een dun broekje en sokken aangegeven. Dat was helemaal prima. Niet te warm, niet te koud.
Nu ligt hij in de co-sleeper te slapen met diezelfde romper, 0,3 tog slaapzak en een dun lakentje
Hij is vandaag 2 weken oud