15 Reacties

21 dagen geleden

Is een normale bijwerking, komt veel voor

21 dagen geleden

Reactie op AnoniemLwd

Is een normale bijwerking, komt veel voor
Ik weet het hoor! Hoort erbij, maar zo zielig om te zien. Gisteravond wilde ze ook haar laatste voeding niet, vanmorgen gelukkig wel goed gedronken.

21 dagen geleden

Hier ook! Lekker knuffelen en goed laten drinken. Hier was het precies zoals ze bij bijwerkingen zeiden: 6 a 8 uur Na vaccinatie koorts piek, daarna nog een dag verhoging gehad en sinds gisteren avond weer normaal qua tempratuur.

21 dagen geleden

Reactie op lyla105

Hier ook! Lekker knuffelen en goed laten drinken. Hier was het precies zoa ...
Fijn! Onze meid kreeg gistermiddag laat haar prikjes en vanmorgen was ze 38.0! Ze ligt nu lekker te slapen, straks weer even meten en misschien even extra drinken

21 dagen geleden

Ja hier ook! Verhoging, fles niet willen drinken, helemaal uit zijn hum. Zo zielig.. sliep uiteindelijk pas om half 2. Om 6:00 kon hij weer wat lachen en 100cc op voor hij weer in slaap viel en slaapt nu 9:30 nog.

21 dagen geleden

Reactie op FleurS33

Ik weet het hoor! Hoort erbij, maar zo zielig om te zien. Gisteravond wilde ...
Ja snap ik! Lijkt mij ook moeilijk. Mijn zoontje moet nog, kijk er wel tegen op 🙈 hopelijk knapt ze snel op! Beterschap

21 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Ja hier ook! Verhoging, fles niet willen drinken, helemaal uit zijn hum. Zo ...
Ah gos! Hier sliep ze om 22:30 en om 07:30 heb ik haar maar wakker gemaakt voor haar voeding. Ze is er ook echt moe van. Onze meid is heel beweeglijk maar gisteravond was ze na 2x wiegen al in diepe slaap…. Moppie! Jij ook beterschap met jullie jochie

21 dagen geleden

Hier helemaal overstuur krijsen en echt happen na adem tijdens huilen, gelukkig na de zetpil nergens last meer van

21 dagen geleden

Ja, eerste dag had ze een temperatuur van 38.3, veel slapen ook. Dag erna ging het goed, temperatuur weer normaal

21 dagen geleden

Hier vanochtend prikjes gehad, daarna flesje leeggedronken 180 en daarna in z’n bedje gelegd, slaapt nu nog steeds

21 dagen geleden

Wij hadden dat ook, ze sliep heel veel en had 39 graden koorts

16 dagen geleden

Hier ook 39 graden koorts net na vaccinatie vanochtend 09.10. Zetpil er in gedaan en leek daarna een stuk beter. Ben benieuwd hoe de nacht gaat

15 dagen geleden

Hier ook 38.5 graden! Zakte weer na een dagje gelukkig

2 dagen geleden

Hoi dames, zoontje gisteren de vaccinaties gehad. Vanochtend 37,5 en nu verhoging 37,8. Is wel weer zichzelf vandaag en drinkt goed. Zouden jullie zetpil geven of even afwachten of de koorts vanzelf zakt?

2 dagen geleden

Reactie op N2024_

Hoi dames, zoontje gisteren de vaccinaties gehad. Vanochtend 37,5 en nu ver ...
Ik zou geen zetpil geven bij zo'n minimale verhoging (is nog geen koorts). Vandaag gewoon in de gaten houden en zelf zou ik pas bij hoger dan 38.5/39 een zetpil gaan geven. En eventueel voor de nacht als de temperatuur dan hoger is dan 38 graden.