10 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar, hier ook. Mijn andere kinderen hadden een koemelkallergie. Ik ben vanaf vandaag melk en Soja vrij aan het eten. Hier is ze 3.5 weken en sinds een paar dagen heel onrustig.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, lees mee. Ook 3,5 week en sinds begin veel spugen. Maar nu sinds paar dagen erger en veel huilen

3 maanden geleden

Te veel te snel willen drinken waarschijnlijk. Of inderdaad iets wat je vaak neemt waar hij niet tegen kan. Welke fles gebruik je? In welke positie krijgt hij de fles? Je kunt hem wat rechter op de fles geven en de flessenspeen omhoog in de mond zien te krijgen (door vacuüm zuigen van je zoontje), dan komt de melk minder snel binnen.

3 maanden geleden

Ik laat hem nu inderdaad rechtop drinken en houd de fles omhoog. Ik heb dr Brown, gebruik nu dus ook een prematuur speen zodat hij minder snel drinkt maar geeft alsnog melk terug. Fijn dat er dames zijn die het herkennen…

3 maanden geleden

Oooohh lieve mama dit is bij ons ook bij 3 weken gebeurt . Als we hem gingen wegleggen continue huilen/krijsen. Hij kon alleen maar op of bij ons in slaap vallen. Ik ben er nu achter dat hij verborgen reflux heeft en zijn over op reflux voeding en het gaat nu eindelijk goed.. kijk het nog even aan het kan ook een regel dag zijn. Bij ons werkt inbakeren puckababy en dan op zijn zij in een zijligkussentjee en de refluxvoeding

3 maanden geleden

Reactie op BabyT 25 Jan

Oooohh lieve mama dit is bij ons ook bij 3 weken gebeurt . Als we hem ginge ...
Dankjewel voor je reactie! Inbakeren werk hier helaas niet, zijligging is nog een goede om te proberen. Wat hebben jullie precies voor een reflux voeding? Doe je dit door de borstvoeding of is dit speciale kunstvoeding?

3 maanden geleden

Reactie op Izzy19

Dankjewel voor je reactie! Inbakeren werk hier helaas niet, zijligging is n ...
Kunstvoeding reflux. Je zou ook nog Johannes broodpitmeel kunnen proberen om de bv in te dikken zodat het niet omhoog komt

3 maanden geleden

Want de reden dat ze op je willen liggen is omdat ze dan soort van rechtop gehouden worden en zo de melk niet meer omhoog komt en zodra ze plat liggen komt de voeding omhoog en dat brand. Zie het als brandend maagzuur want dat is het

3 maanden geleden

Hier staat de cosleeper wat schuin en doe ik in de nacht wat johannesbroodpitmeel in de fles. Overdag slaapt ze veel op haar zij en de MAM fles is wel een favoriet van haar op moment ze spuugt nauwelijks meer en stuk rustiger

3 maanden geleden

Reactie op Izzy19

Ik laat hem nu inderdaad rechtop drinken en houd de fles omhoog. Ik heb dr ...
Ik heb dit ook gehad bij m’n dochter, herken je verhaal. Wij werden in het ziekenhuis getipt om haar op haar zij op je benen te leggen en zo te voeden.