35 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op lollinga

Ik bedacht er nog 1... Mocht je borstvoeding gaan geven; witte kool. Dat ka ...
En appelstroop in zakjes uit de vriezer. Die blijven lekker zacht

3 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Veel goeie tips! Ik heb zelf naast een krukje voor in de douche ook een bed ...
De papagaai hier ook idd. Ik kon vanaf dat ik thuis was hierdoor zelf in en uit bed, icm de elektrische lattenbodem. Bed helemaal omhoog, helemaal naar de rand schuiven met mn billen en dan met de papagaai uit bed. Hier iom kraamzorg (intake) nooit de klossen onder het bed gehad. Ik lag beneden en niet in bed. Mocht je geen toilet boven hebben dan zou ik via hulpmiddelen organisatie nog een toiletstoel bestellen. Je gaat niet makkelijk de trap op en af kunnen.

3 maanden geleden

En zoogcompressen niet vergeten. Had ook al veel aan zo'n snot zuiger van HunnyBunny. Voor als je kindje een verstopte neus heeft en daardoor tijdens het drinken wat moeilijker ademt. Wish i knew it sooner!

3 maanden geleden

Oh nog een tip: Hoge wijde onderbroeken, zodat ze over je litteken vallen en niet op je litteken

3 maanden geleden

Reactie op LaFleur1

Oh nog een tip: Hoge wijde onderbroeken, zodat ze over je litteken vallen ...
Jaa goeie! Ik heb de Mady onderbroeken van de Zeeman. Mega groot maar mega ideaal en lekker mega seksloos🤣 Eerste dagen gebruikte ik van die incontinentieluiers met kraamverband zodat ik in geen enkele houding zou doorlekken. Na een paar dagen over naar de oma onderbroeken.

3 maanden geleden

Nou....net met een enorme lijst met jullie aanvullingen boodschappen gedaan,pfff. M'n man zei al:" zoveel?" , ja idd zoveel. " you will thank me later"😁😉 Iig voldoende in huis. Voor komende week. Kerstboodschappen zijn er niks bij🤣

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Nou....net met een enorme lijst met jullie aanvullingen boodschappen gedaan ...
You go mama!

3 maanden geleden

Een spoelfles heeft mijn kraamweek gered na meerdere hechtingen, dus ik zou die iedereen aanraden!!!

3 maanden geleden

Rite Aid hydropads als je borstvoeding wilt geven. Zoogcompressen. Kotex night maandverband.

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Nou....net met een enorme lijst met jullie aanvullingen boodschappen gedaan ...
Hahahha herkenbaar. Laatste week voor de ks niks anders gedaan dan boodschappen🤣

3 maanden geleden

Tepelzalf, verschillende soorten speentjes en snacks voor de nacht

3 maanden geleden

Vermaak voor tijdens het voeden! Magazines, een playlist met video’s die je altijd nog wou bekijken, verzin alvast een film die je wil zien, een puzzelboekje als je ervan houdt, een boek, etc.

3 maanden geleden

Pyjama's waar je je een beetje mooi in voelt :)

3 maanden geleden

Curanol en neusspray voor eventuele vriendjes 😅

3 maanden geleden

Peri bottle! Off gewoon en bidon, om te spoelen tijdens en of na het plassen. En tepelcreme!