Hoi hoi
Ik vroeg me af of jullie eens met mij mee willen denken. Ons zoontje is 6 weken en hij krijgt 6xdaags 120cc aangeboden. Echt een ritme zit er nog niet in, ligt er heel erg aan of en Hoelaat hij in de nacht komt.
Wat mij alleen opvalt is het volgende: als wij hem in bed leggen na de 5e fles dan slaapt hij vaak super diep en moeten we hem echt na 8u wekken voor de fles (cb gaf aan dat er nog Max 8u tussen een voeding mag zitten). Alleen wanneer er tussen 22-23 een fles geven komt hij eigenlijk altijd rond 5u. Dit begint meestal met krampjes en gaat dan over in honger (denk ik?)
Ik wil eigenlijk een ritme erin proberen te krijgen maar het wisselt nog wel hoe vaak hij komt. Als hij goed slaapt dan moeten we hem echt na 4u wakker maken maar als hij wakker is dan komt hij meestal rond de 3u.
Herkent iemand het met het diep in slaap vallen na die 5e fles? En zou ik dan misschien de flessen moeten ophogen en gewoon om 20-21 zijn nacht in laten gaan en dan maar zien wanneer hij komt? Hoewel we dan dus een wekker om 4-5 uur moeten zetten wat ik juist niet wil.. haha
Tips zijn welkom 🤓