15 Reacties

4 maanden geleden

Hier geen meerijplankje maar een extra zitje die op de kinderwagen bevestigd kan worden. De just sit. Ligt er wel aan hoe oud je kindje is. Deze kan tot ongeveer 15 kilo. Hier een kindje van 22 maanden.

4 maanden geleden

Wij hebben een hele fijne universele van Babypark. Met zadel en 'stuur' om te kunnen vasthouden 🙂 Als je wil zoek ik de naam op

4 maanden geleden

Ik lees even mee

4 maanden geleden

Ik heb gehoord dat die van Dubatti heel fijn is, omdat je daar gewoon op een normale manier achter kan lopen. Ik heb hem nog niet getest, dus kan nog niet beamen of dat klopt haha.

4 maanden geleden

Reactie op Paulie-95

Wij hebben een hele fijne universele van Babypark. Met zadel en 'stuur' om ...
Ja heel graag! Kan je ook fijn er achter lopen?

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Hier geen meerijplankje maar een extra zitje die op de kinderwagen bevestig ...
Kan dat op elke kinderwagen? Heb je misschien een foto? Ja mijn dochter is al 17 kilo haha. Ze is 3 en half

4 maanden geleden

Wij hebben via marktplaats een ‘evekids’ gekocht na goede ervaring bij schoonfamilie (en onze dreumes)!

4 maanden geleden

Kan dat op elke kinderwagen? Heb je misschien een foto? Ja mijn dochter is ...
Hij is universeel voor de meeste kinderwagens staat op de site. Maar denk niet meer geschikt voor een kindje van 3.5. zou je de oudste niet met een loopfietsje mee kunnen nemen? Opzich kunnen ze op die leeftijd denk ik al wel stukjes mee wandelen al dan niet met loopfietsje.

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Hij is universeel voor de meeste kinderwagens staat op de site. Maar denk n ...
Mijn kleine is heel snel moe. Ze kan meelopen maar met langere stuk en vooral naar school is dit wel fijner.

4 maanden geleden

Welke kinderwagen heb je? Want veel universele plankjes zijn bijna net zo duur als origineel haha Wij hebben voor de Bugaboo cameleon gewoon een originele van mp af geplukt. Was goedkoper dan een 2e handse universele die gewoon net niet past of onstabiel is. We zijn toen gaan testen bij de babydump met universele en de originele. Omdat onze ligbak best groot is, de meeste meerijplankjes gewoon best kort zijn ging dit gewoon echt niet goed samen 🤣 Maud hing half onder die bak haha is dan ook niet te doen haha

4 maanden geleden

Ja! Alleen heb je minder ruimte om de rem in te drukken. (Maar ik vermoed dat we de rem toch weinig gebruiken.) Het is een set van ABC design:

4 maanden geleden

Deze

4 maanden geleden

Reactie op Paulie-95

Ja! Alleen heb je minder ruimte om de rem in te drukken. (Maar ik vermoed d ...
Waar kan je hem kopen?

4 maanden geleden

Waar kan je hem kopen?
Babypark