16 Reacties

4 maanden geleden

Bij mij begon het bij m’n eerste ook met menstruatie krampen, maar dat zette wel heel snel door in regelmatige weeen

4 maanden geleden

Ik heb al 10 dagen last van menstruatie krampen en daarbij 2 cm ontsluiting, maar het zet niet door..

4 maanden geleden

Ook al een tijdje last van menstruatiekrampen. Vannacht werd het even pijnlijk maar dat heeft niet doorgezet.

4 maanden geleden

Vanaf dinsdag heb ik dat helaas ook. Dacht even dat het begon toen ik de hele nacht ook krampen kreeg. Ze hielden alleen niet lang genoeg aan. Toen met Paracetamol en een kruik in bed gekropen om nog wat uit te rusten. Ik probeer nu toch zo veel mogelijk in beweging te blijven (even een kleine boodschap halen, de was ophangen e.d.). In eerste instantie werd ik heel ongeduldig en dacht: kom dan ook maar snel. Helaas denkt de kleine zus er anders over en zette het niet door. Dus nu neem ik me voor dat het nog een week duurt. Dat helpt me mentaal wel om de dagen een beetje te vullen en mijn gedachten te verzetten. Anders ga ik zitten wachten en word ik kierewiet denk ik.

4 maanden geleden

Hier helaas ook al 1,5 week last van wat jij beschrijft, maar zet ook niet door tot een bevalling. Inmiddels 40+1 en gisterenavond weer een valse start gehad. Ben er ook wel klaar voor, maar de kleine meid blijkbaar nog niet. Ik probeer maar wat afleiding te zoeken voor zover dat gaat op dit termijn. Succes, het kan in een keer doorzetten lees ik ook genoeg. Dus dat houd ik mezelf ook maar voor!

4 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds donderdag, hebben jullie er ook momenten van rugpijn bij? Bij mij is de menstruatiekramp niet constant aanwezig, vooral einde van de middag wordt het heftig + rugpijn en dan zwakt het weer wat af.

4 maanden geleden

Ik heb dit ook af en toe, maar ik heb het idee dat het (bij mij) indalingsweeën zijn… hebben jullie dit niet? Of is de baby bij jullie al volledig ingedaald?

4 maanden geleden

Reactie op Rosa ‘24

Ik heb dit ook af en toe, maar ik heb het idee dat het (bij mij) indalingsw ...
Heb jij nog geen liggingsecho gehad?

4 maanden geleden

Kunnen ook oefenweeën zijn. Kan best zijn dat ze regelmatig komen en dan vervolgens opeens stoppen. Heb hier zelf ook al enkele weken last van en de afgelopen dagen continu. Helaas gisteren nog geen verdere ontsluiting (40+3) dus we wachten ongeduldig af..

4 maanden geleden

Reactie op Sunnflowerr

Heb jij nog geen liggingsecho gehad?
Een liggingsecho? Nee, die krijg ik ook niet voor zover ik weet. Ze voelen bij mij gewoon hoe de baby ligt en of/hoe ver de baby ingedaald is.

4 maanden geleden

Bij mij begon het met menstruatiekrampen en die zijn niet meer weggegaan. Meteen om de 5 minuten regelmatig maar deed niet echt zeer. Kon er gewoon mee rondlopen totdat ik op zo'n 3 cm ontsluiting zat. Misschien zijn het bij jou nog oefenweeën? Heb je binnenkort weer controle? Dan kunnen ze even kijken of je al iets van ontsluiting hebt 😊

4 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds week 35. Ben nu bijna 37 weken. Ene dag heftiger dan de andere dag. Ik heb gelezen dat dit voorweeën zijn of indalingsweeën. Wat er gebeurd is dat je baarmoedermond (cervix) rijp aan het worden is voor de bevalling / je baby steeds meer naar beneden gaat zakken.

4 maanden geleden

Hi! Het bleek toch een voorbode te zijn! Vanmiddag om 18 u ben ik bevallen van een zoon😄

4 maanden geleden

Reactie op OpenBoek1

Hi! Het bleek toch een voorbode te zijn! Vanmiddag om 18 u ben ik bevallen ...
Gefeliciteerd!! 💙 geniet lekker van elkaar!

4 maanden geleden

Reactie op OpenBoek1

Wat fijn, gefeliciteerd!! 🥰

4 maanden geleden

Reactie op OpenBoek1

Gefeliciteerd en geniet ervan ❤️🥳