35 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op layla223
Nog geen last van, maar mn schoonmoeder is al vanaf week 35 aan het stresse ...
Hahaha dit ben ik bij mijn zusje. Iedere x als ze me appt maakt me hart een gelukssprongetje omdat ik hoop dat de bevalling is gestart 💀
Mijn keizersnede staat over 2 weken ingepland en ik wil echt graag me nichtje ontmoeten en er voor mijn zusje zijn voordat ik plat lig 🥹
4 maanden geleden
Ik vind het helemaal niet irritant, juist lief… Betekend toch alleen maar dat ze aan je denken? Ik kan er echt van genieten als mensen zo mee leven 😊
MOD
4 maanden geleden
Heeeel herkenbaar en dan vooral mensen in de wijk die je niet persoonlijk kennen alleen van hallo of de hond uitlaten.
En dan vanuit de tuin roepen: is het er nou nog niet. Ze kennen me naam niet eens en hebben geen idee hoe ver we zijn. Laat me met rust 😥 hormonen😝
4 maanden geleden
Reactie op barbzz
Ik heb vrij bewust altijd tegen iedereen gezegd dat mijn uitgerekende datum ...
Mijn datum is ook 29 juli! En heb dit wel gecommuniceerd met de omgeving. Wou vaag blijven maar de meesten bleven toch vragen naar een datum. Achteraf had ik beter een latere datum kunnen noemen maar goed. Ik heb zelf nog niet last van dergelijke berichtjes maar denk dat ik een standaard berichtje maak met zoiets als ‘als de baby er is hoor je het!’ Probeer mij nu ookal mentaal voor te bereiden hierop en het te zien als lief of interesse maar diep van binnen kan ik mij er nu al over opwinden hahah
4 maanden geleden
Dit vind ik dan wél weer heel irritant zo opzichtig telkens als je de app opent
4 maanden geleden
Reactie op kich
Ja herkenbaar. Maar aan de andere kant kan ik dan ook weer op m’n tenen get ...
Hahaha ja herkenbaar, precies dit
4 maanden geleden
Ik ben dus eigenlijk sinds week 37 de dagen aan het aftellen en geloof me, die gaan echt langzaam. Mijn zus weet hoe ik erin sta, zegt ze doodleuk: ik denk dat jij in je 41e week gaan bevallen. Ook echt leuk om te zeggen tegen iemand die er al doorheen zit. Sommige dingen denk je en zeg je niet. Maar vervolgens wel appen: hoe gaat het? En als ik dan niet reageer (want geïrriteerd door opmerking) m’n vriend appen om te vragen of het al begonnen is. Heb haar toen geappt dat ze hem niet hoeft te appen en ik volgens haar planning nog lang niet beval🤦🏼♀️. Misschien zijn het de hormonen maar vind het iig ZO hinderlijk.
4 maanden geleden
Reactie op layla223
Nog geen last van, maar mn schoonmoeder is al vanaf week 35 aan het stresse ...
Omg ja dit is mij ook overkomen!!! Inmiddels 39+3 en de dagen duren zo lang hierdoor. Ga ik een volgende zwangerschap anders aanpakken hoor 😫
4 maanden geleden
Niet zo zeer van de mensen waarvan ik weet dat ze t vragen maar wel van mensen die je anders nooit hoort.
Die dan ineens gaan appen van ben je al eindelijk bevallen? Hallo ben vandaag pas 40 weken laat me met rust?
Vandaag ook van een collega die ik echt niet mag een appje met hoe is t en ben je t al zat of nog niet ...
Ik heb haar direct geblokkeerd 😋 weg jij
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Niet zo zeer van de mensen waarvan ik weet dat ze t vragen maar wel van men ...
Wow
4 maanden geleden
Ik kan het van sommige minder hebben. Lees schoonmoeder 🙈
Die wilt het allemaal zo goed doen maar ik word er kriegelig van.
Vorige week uiteten en met alles lukt jou dat wel, zit je wel lekker, mag je dat eten?, heb je het koud? Pffff nee ik zit prima ik ben zwanger en niet ziek. En ik ben de laatste die het koud heeft.
Van de week een appje hoe het gaat en of ik het nog volhoudt.
Ik zeg ja het gaat goed hoor. En ik moet het wel volhouden kan hem er moeilijk uittrekken😅.