29 Reacties
één maand geleden
Mijn kindje slaapt waar ik ben, dus vaak in de box beneden en soms boven in zijn bed als ik ga douchen ofzo
één maand geleden
Onze jongste slaapt wel in zijn bed, maar dat komt omdat we nog een zoon van 3 jaar hebben die heel de dag beneden speelt.
Toen de oudste klein was sliep hij vaak in de box of het babynestje op de bank.
Ik weet niet of je kindje straks naar de opvang gaat, maar dan is het wel aan te raden om voor die tijd al in bed te laten slapen. Dan doen ze dat daar ook makkelijker.
één maand geleden
Ligt hier een beetje aan het humeur van de hummel. In de box slaapt hij niet altijd even goed dus dan gaat hij lekker in z’n eigen bedje naar boven. Maar meestal wil hij overdag alleen maar op één van ons slapen 😅
één maand geleden
Ze raden aan om vanaf volgens mij 6 of 8 weken een kindje in bed te gaan leggen. Zodat ze bed met slaap en box met spelen gaan associëren. Ons zoontje slaapt vrijwel alle slaapjes sinds dat hij 6 weken is in z'n bedje, en af en toe een slaapje in de kinderwagen als we bijvoorbeeld gaan wandelen
één maand geleden
Hier gezellig bij ons beneden zo lang hij nog goed slaapt door het geblèr van zijn 3 jarige zus heen. Zodra ik merk dat het stoort dan boven. Maar ik vind het nu nog zo gezellig 😻
Als we straks naar vaste slaaptijden gaan dan gaat ie wel naar bed.
Zou vooral doen wat voor jullie goed voelt en het beste werkt voor slaap vd kleine.
één maand geleden
Ik heb ook het idee dat ik hier naar toe "moet" werken ofzo.. alsof het hoort? Maar tot nu toe zijn die pogingen nog niet gelukt 😉 (5,5week). Hij slaapt nu vooral in de wandelwagen of na de voeding in z'n babynestje.
één maand geleden
Reactie op Pindakaas0904
Ik heb ook het idee dat ik hier naar toe "moet" werken ofzo.. alsof het hoo ...
Nou je moet sowieso helemaal niks 5,5 week is echt nog super jong. Mijn oudste dochter sliep tot een week of 10-11 alleen maar in de draagzak of op ons, anders deed ze geen oog dicht. Nou daarna deed ze na veel samen oefenen elk slaapje keurig in bed, op het moment dat wij en zij daar zelf aan toe waren. Doe vooral wat goed werkt voor jou en je baby!
één maand geleden
Reactie op melis-19
Wat in me afvraag: zulke jonge baby’s slapen nog zó veel. Als dat altijd in ...
En dan zie je ze ook weinig 😹
één maand geleden
Hier draagzak afgewisseld met bed. Beneden valt hij vrijwel niet in slaap om bijvoorbeeld in de box te leggen. Bed zijn vaak wel korte slaapjes t.o.v. de draagzak. Ik zou even kijken wat nu voor jullie werkt
één maand geleden
Niks moet alles mag nu nog hihi
Hier wisselen we af. Vaak slaapt ze beneden waar wij zijn. Maar 1 slaapje per dag slaapt ze in der grote bed. Zo kan ze wennen aan haar eigen kamer en haar eigen bed. De nacht slaapt ze nog lekker bij ons op de slaapkamer en dat blijft ook nog lang zo 🥰
Gewoon doen wat voor jou goed voelt
één maand geleden
Hier vooral in het nestje of in de box overdag. Gaan nu wel beginnen met ook overdag in de co sleeper slapen maar dat lukt alleen als hij eerst op ons/in draagzak in slaap is gevallen (nestje of box ook overigens). Doe vooral wat goed voelt denk ik. Zijn nog zo klein!
één maand geleden
Mijn dochter van 10 weken doet haar eerste slaapje thuis in bed. De rest van de dag in de kinderwagen zodat ik flexibel ben om op pad te gaan. Ik wil de slaapjes in bed wel gaan opbouwen maar aan de andere kant ook nog even genieten van de vrijheid nu…
één maand geleden
Hier alle slaapjes in bed, beetje ongezellig maar ze slaapt beter omdat er beneden een broer en zus rondlopen en steeds boven de box hangen. Vanaf dat ze ongeveer 4wkn is slaapt ze alle slaapjes boven.
één maand geleden
Reactie op michelle12345671
Mijn dochter van 10 weken doet haar eerste slaapje thuis in bed. De rest va ...
Ja herkenbaar. Hier doet ze het middag slaapje in bed en de rest in de kinderwagen of draagzak. Bij onze oudste ben ik gaan opbouwen naar alle slaapjes in bed en die sliep binnen no-time nergens anders meer dan in haar eigen bed en dat vond ik toen vaak heel onhandig. Dus ik denk dat ik het nu nog zo blijf doen zodat ik iets vrijer ben.