11 Reacties

vor 4 Monaten

Via Teddy en Beer hebben wij een mutsje met de naam erop geborduurd. Het is nog niet in gebruik dus weet niet hoe het de tijd doorstaat, maar mijn ervaring is wel dat borduursel over het algemeen beter blijft zitten dan bedrukte varianten!

vor 4 Monaten

Reactie op Rensje93

Via Teddy en Beer hebben wij een mutsje met de naam erop geborduurd. Het is ...
Top! Dankjewel

vor 4 Monaten

Reactie op Rensje93

Dit hebben wij ook de geborduurde versie en 1 van goed gemerkt Dat is dan wel een opdruk maar zit er nog steeds goed op en die heeft Maud veel opgehad in de winter haha het eerste jaar

vor 4 Monaten

Reactie op Rensje93

Deze hebben wij bij de eerste ook gekocht en heel tevreden over!

vor 4 Monaten

Wij hebben van KoterKado, maar niet heel vaak gewassen. Alleen de eerste dagen gebruikt na de bevalling, daarna was het niet meer nodig

vor 4 Monaten

Ik heb via de kruidvat baby box een bonnenboekje en daar zit ook en bon in voor n gratis mutsje met naam van kruidvat

vor 4 Monaten

https://wij.nl/magazine-wij/simply-colors-gratis-mutsje/

vor 4 Monaten

Reactie op JaDatIsDaisy

Ik heb via de kruidvat baby box een bonnenboekje en daar zit ook en bon in ...
Bij mij wil de kortingcode niet meer werken hiervan... hij zou nog wel moeten doen tot december 24 maar tja

vor 4 Monaten

Reactie op lyla105

Bij mij wil de kortingcode niet meer werken hiervan... hij zou nog wel moet ...
Dit staat op de site bij het mutsje: Heb je een andere actiecode die afkomstig is uit de babybox? Stuur dan deze kortingscode met als onderwerp; ‘Babybox mutsje’ naar onze klantenservice op info@kruidvatpersoonlijk.nl. Vermeld in de mail ook je Kruidvat klantenkaartnummer. We komen vervolgens zo spoedig mogelijk bij je terug met bestelinstructies

vor 4 Monaten

Kwam ook dit nog tegen bij Wij Ouders. Wij Mijn Gezin. Ff account aanmaken en dan heb je ook een mutsje gratis

vor 4 Monaten

Ik had een geborduurd mutsje besteld bij Studio bambacht. Was erg mooi