14 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb dit ook, alsof het te strak zit, bukken lang zitten voelt alsof het knapt.. ook een plekje die niet lekker heelt. Binnenkort belt zh en ga jk toch eens vragen of ze kunnen kijken
2 maanden geleden
Reactie op Oummouss
Hoi, een domme vraag misschien maar hoe wist je dat je huid daar opgezwolle ...
Ja dat voelde ik aan de buitenkant en zag ik ook met een spiegeltje. Het voelt heel rauw daar. Soms is het even weg, maar als ik iets teveel heb gedaan (of getild) dan is het gelijk weer pijnlijk en gezwollen. Volgens de verloskundige zou dat komen omdat mn bekkenbodem er druk op geeft ofzo…
2 maanden geleden
Ik ben 2,5 week geleden bevallen, ik verlies nog veel bloed en ook een drukkend gevoel aan de onderkant alsof er druk van binnenuit op staat. Nu weet ik, 2,5 week is niet veel, maar bij de eerste was bloedverlies sneller gestopt en had ik niet deze druk. Heb 1 hechting maar die is al opgelost. Ik wacht het maar rustig af. Heb wel aangemeld bij bekkenfysio voor post partum consult check
2 maanden geleden
Reactie op Oummouss
Hoihoi,
Wat houd zo een pp check in bij de fysio? En heb je dat zelf aang ...
Het consult is een uur. Gesprek over verloop van je zwangerschap en bevalling. Check van je buikspieren, diastase, bekken dmv inwendig/uitwendig onderzoek. Hier is het uitwendig dmv voelen van de buik/check stand van je bekken ed en check dmv een echo apparaat waarmee hij eea kan bekijken. Het is naar mijn weten alleen bij een bekkenfysio. Je kunt het zelf aanvragen. Vaak ben je er niet voor verzekerd dus er zit wel een kostenplaatje aan, maar even checken bij je bekkenfysio en verzekering. Het is een soort lichamelijke apk na je zwangerschap, zo moet je het zien 😉
2 maanden geleden
Ik heb er ook nog steeds last van, mijn dochtertje is 4 weken en 2 dagen.
Mijn hechting (knip) genas ook nog goed en was gaan wijken, inmiddels heelt het goed maar de pijn zit er zeker nog en en bij teveel inspanning gaat het ook weer wat open.
Ook heb ik nog steeds een druk in m’n vagina met toiletbezoeken.
Ik heb best wel een heftige bevalling gehad dus denk dat ik het ook wel de tijd moet geven!
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb er ook nog steeds last van, mijn dochtertje is 4 weken en 2 dagen.
...
Oooh die druk heb ik ook zodra ik ga zitten op de wc! En morgen is het 6 weken geleden dat ik bevallen ben. Ben benieuwd hoe lang dit aanhoudt 😂