35 Reacties
3 maanden geleden
Het is echt een ellende ja ik ben nu 40.5 en zou vandaag een balon krijgen vanmorgen gesproken met ziekenhuis en nu mag ik ineens niet komen pas dinsdag dan ben ik al 41 weken. Word echt niet goed hoor in dit land en ze bezuinigen maar
3 maanden geleden
Gewoon thuis bevallen geen optie?
Hier hoeft het bed niet naar beneden etc voor thuisbevalling, maar mag dit gewoon boven op de slaapkamer. Wat voor reden is er dat dit niet kan?
MOD
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Gewoon thuis bevallen geen optie?
Hier hoeft het bed niet naar beneden etc ...
Vanwege net de hoge BMI, dan moet ik namelijk uit het raam getakeld worden. Lijkt me met m'n hoogtevrees ook geen pretje hahah.
MOD
3 maanden geleden
Reactie op Jalissa Steevens
Het is echt een ellende ja ik ben nu 40.5 en zou vandaag een balon krijgen ...
Jeetje. Ja het is echt bizar. Het zh had ook tegen de vk gezegd dat het de komende week enorm druk was met iedere dag 3 ballon plaatsingen. Dat de vk zei ze hadden eigenlijk nooit die ballon moeten plaatsen gister.
3 maanden geleden
Reactie op Happymom94
Vanwege net de hoge BMI, dan moet ik namelijk uit het raam getakeld worden. ...
Ik heb ook een hoog bmi en dat is hier geen enkele reden waarom het beneden plaats moet vinden.
Zou er nog eens goed naar informeren, want dan heb je wel je rust en geen stress waar je heen moet rijden😉
Want dit is ook niks op de manier🥴
3 maanden geleden
Ja het schijnt druk te zijn, ook omdat het vakantieperiode is en zorgmedewerkers op vakantie zijn er dus te weinig personeel is. Ik heb vandaag een ballon gekregen en word morgen ingeleid. Maar omdat mijn bloeddruk te hoog is, willen ze het risico niet nemen en willen ze me snel inleiden. Dit soort gevallen gaan dan voor. Maar ik hoop dat er snel een plekje is of dat je wel thuis kan bevallen! Is er geen geboortehuis waar je kan bevallen?
MOD
3 maanden geleden
Reactie op Aniek2307
Wat vervelend zeg! Helemaal omdat je je aan ook op voorbereid lijkt me en d ...
Ja zeker.
Zag heel de zwangerschap eigenlijk tegen de bevalling op, en dan zet je je er overheen en denkt nu is het moment maar is het afwachten geblazen. Omgeving Leiden regio midden.
3 maanden geleden
Reactie op Happymom94
Jeetje. Ja het is echt bizar. Het zh had ook tegen de vk gezegd dat het de ...
Nee is toch erg hoop voor jou dat hij/zij zich even rustig houd
MOD
3 maanden geleden
Reactie op layla223
Ja het schijnt druk te zijn, ook omdat het vakantieperiode is en zorgmedewe ...
Hoop dat je een voorspoedige bevalling mag krijgen!
Ik zou naar het geboortehuis in het LUMC gaan, in Leiden. Maar door problemen in andere ziekenhuizen loopt alles overvol in de regio
regio. En ik snap best dat de baby's gister een dagje wilde wachten met die hitte haha. M'n man en ik hebben net gekeken en bij nood zou ons bed deels naar beneden kunnen dus dat geeft al wat rust.
3 maanden geleden
In Delft zeiden ze dat ze eigenlijk nooit vol zitten en vaak vrouwen uit andere ziekenhuizen krijgen en nooit vrouwen uit de regio hoeven te weigeren. Is dat geen optie om te proberen? Wel iets verder weg van Leiden, maar wel een heel fijn ziekenhuis
3 maanden geleden
Maar door de ballon ben je nu medisch, en is het toch raar dat ze tijdens de behandeling geen plek meer hebben? Bij het plaatsen van die ballon wisten ze dat je de volgende dag terug zou moeten komen voor een bevalling toch?
MOD
3 maanden geleden
In Delft zeiden ze dat ze eigenlijk nooit vol zitten en vaak vrouwen uit a ...
Is zeker iets om in het achterhoofd te houden. Thanks voor de tip!
MOD
3 maanden geleden
Maar door de ballon ben je nu medisch, en is het toch raar dat ze tijdens d ...
Ja klopt inderdaad..
Maar waarschijnlijk omdat ik geen weeën heb en geen spoed. Ze kunnen natuurlijk ook niet stapelen maar alsnog blijft het een rot situatie.
MOD
3 maanden geleden
Reactie op liek94
Wat heftig en wat moet je dan steeds schakelen zeg…
Ik ga zelf in Zoetermee ...
Ja vooral dat steeds schakelen is erg vermoeiend en niet erg relaxed. Ooh zoetermeer, ja daar kan ik eventueel ook nog belanden hahaha.
3 maanden geleden
Reactie op Happymom94
Ja vooral dat steeds schakelen is erg vermoeiend en niet erg relaxed. Ooh z ...
Hahaha ik hoor positieve ervaringen over Zoetermeer.
Maar snap dat je gewoon zoiets hebt van liever niet.
Heel veel succes iig! Hoop voor je dat het nog even rustig blijft en dat de bevalling daarna voorspoedig mag verlopen!!
MOD
3 maanden geleden
Reactie op liek94
Hahaha ik hoor positieve ervaringen over Zoetermeer.
Maar snap dat je gewo ...
Dankjewel!!
MOD
3 maanden geleden
Reactie op nuran99
Ik ga zelf ook in Zoetermeer bevallen en heb begrepen dat er eigenlijk alti ...
Ja dat is waar. Ik sta inderdaad ook op het bord in het lumc. Maar door deze onvoorziene omstandigheden is er dus geen mogelijkheid. Het blijft een ongepland iets een zwangerschap en bevalling.