35 Reacties

3 maanden geleden

Jeetje wat rot! Ik snap dat je hier enorm van baalt.. en wat andere al schrijven wel gek dat ze in inleiden gestart zijn met de ballon maar het nu niet 'af kunnen maken'. Hopelijk is er morgen plek voor je en kun je dan alsnog op een fijne manier bevallen! Ik heb morgen ook een geplande inleiding in deze regio.. ook omdat ik mentaal op ben. Ben heel benieuwd of ik dan überhaupt mag komen voor een ballon. Moet morgen ochtend het ziekenhuis bellen. Heel veel succes in ieder geval!

3 maanden geleden

Reactie op Bloempje22

Jeetje wat rot! Ik snap dat je hier enorm van baalt.. en wat andere al schr ...
Ik hoop voor je dat het morgen mogelijk is! Het is toch iets waar je je op voorbereid. Ik heb vandaag bewust genoten van nog even geen pijn hebben hahaha en hoop morgen ons meisje in de armen te kunnen sluiten.

3 maanden geleden

Reactie op Happymom94

Hoop dat je een voorspoedige bevalling mag krijgen! Ik zou naar het geboor ...
Ahh nee nog steeds!! Hier precies het zelfde verhaal. Op een vrijdag middag uiteindelijk toch ingeleid in het lumc. Ze wouden we eerst naar het spaarne zh sturen in hoofddorp. Uiteindelijk was er zaterdag ochtend toch plek in het lumc. Daar ben ik 2 weken geleden bevallen. Deze ellende is dus al 2 weken aan de gang.. heel veel succes en ik hoop dat je alsnog terrecht kan!

3 maanden geleden

Reactie op Happymom94

Ik hoop voor je dat het morgen mogelijk is! Het is toch iets waar je je op ...
Dat hoop ik ook voor je! 🤞

3 maanden geleden

Hey hoe is het nu met je ?

3 maanden geleden

Heel veel ziekenhuizen hebben overflow. Ik ben vorige week zondag met mn man een soort proefrondje gaan doen naar t ziekenhuis met de auto, de routes checken, in het gebouw, waar moet je heen. We werden rondgeleid en mochten alles vragen. En die verpleegster in het ziekenhuis in Gorinchem zei dat ze ook mensen uit Utrecht hadden liggen omdat het zo vol is het en der

3 maanden geleden

Ik sta onder behandeling in het LUMC en bid echt dat ik daar kan bevallen. (Ook vanwege eerder trauma) Ik zou het zo erg en vooral mentaal ingewikkeld vinden als m’n kind word geboren in bijv Zoetermeer. Echt niet, haha. Dan houd ik haar nog wel even binnen😂

3 maanden geleden

Ik stond ook onder behandeling in het lumc. Maar na mijn eerste bevalling in Zoetermeer, wat ik als super fijn had ervaren, heb ik aangegeven dat als ik ergens anders mocht bevallen ik naar Zoetermeer wilde. Dus ik ben een paar weken geleden met ballon en vliezen breken in Zoetermeer bevallen en weer een super ervaring. Vond ik veel huiselijker en fijner dan de fabriek lumc. Ook toen ik moest blijven heb ik mij geen enkel moment een nummer gevoeld, er was echt tijd voor mij.

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hey hoe is het nu met je ?
Vannacht zijn de weeën vanzelf op gang gekomen, Vanmorgen bevallen van onze dochter Zoë. Toen was er gelukkig wel plek.

3 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Ik sta onder behandeling in het LUMC en bid echt dat ik daar kan bevallen. ...
Hahaha hoop dat het gaat lukken! Vannacht zijn bij mij spontaan de weeën zelf begonnen en toen was er gelukkig wel plek. Ze is om 06:37 geboren.

3 maanden geleden

Reactie op A----

Ik stond ook onder behandeling in het lumc. Maar na mijn eerste bevalling i ...
Oh wat super fijn zeg! Het Langeland is ook gewoon een stuk huiselijker. Gelukkig was er vannacht na spontaan weeën wel een plek in het LUMC. Hele fijne poliklinische bevalling gehad.

3 maanden geleden

Onze vorige bevalling is helaas veel te vroeg geweest met 24 weken en in Leeuwarden na een weekend weg. Overigens heel goed geholpen daar! Ondanks de vreselijke uitkomst. Al met al heel traumatisch en ik ben tot op de dag van vandaag bang dat dit kindje ook mis gaat (4e zwangerschap). Ik voel me veilig in het LUMC en zeker geen nummer, gelukkig! Dus ik hoop echt dat het kan. Krijg echt de kriebels van een andere locatie. Maar superfijn dat jij het zo goed hebt ervaren! Dat is echt het belangrijkst: je fijn en veilig voelen, weet ik helaas uit ervaring. Duimen voor Leiden dus!🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Happymom94

Vannacht zijn de weeën vanzelf op gang gekomen, Vanmorgen bevallen van onze ...
Fijn dat het toch nog goed gekomen en is natuurlijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje 💕

3 maanden geleden

Reactie op Happymom94

Vannacht zijn de weeën vanzelf op gang gekomen, Vanmorgen bevallen van onze ...
Gefeliciteeerd! Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen

3 maanden geleden

Reactie op Happymom94

Oh wat super fijn zeg! Het Langeland is ook gewoon een stuk huiselijker. G ...
Van harte gefeliciteerd!