47 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben 6 weken gewacht met geslachtsgemeenschap omdat dit werd aangeraden en ik geen infectie wilde krijgen.
Maar er zijn in de tussentijd natuurlijk wel andere opties 🙈 je kunt natuurlijk wel je partner bevredigen of hij jou via je clitoris (als je daar behoefte aan heb). Dit mag wel binnen 6 weken 😊
2 maanden geleden
Ik had na 2,5 week weer seks. Ik kon niet langer wachten. Misschien ook omdat ik geen hechtingen had. M’n vriend was heel lief want hij zei alleen als je het echt wilt. Daarvoor wel hand werk gedaan.
2 maanden geleden
Na m’n eerste zwangerschap echt wel een aantal weken gewacht. Ik had hechtingen, vond het te eng hahaha. Na m’n 2e zwangerschap al na een week, ik had geen hechtingen en het bloeden was na 4-5 dagen al gestopt.
2 maanden geleden
Reactie op assshoo
Mag ik vragen welke anticonceptie jullie gebruiken?🙊k twijfel heel erg in ...
Ik gebruik zelf momenteel de minipil, dit omdat dit het enige anticonceptie middel is wat nu toegestaan is ivm het geven van borstvoeding. Zodra ik gestopt ben met bv is de bedoeling dat ik weer over ga op de evra pleister. Heb 2x een koperspiraal in gehad ivm dat ik opzoek was naar iets zonder hormonen (ik reageer heel slecht op hormonen ben dan echt een gemeen persoon) alleen door de koperspiraal kreeg ik heel veel lichamelijke klachten, zoals regelmatig flinke buikpijn, mn ovulatie enorm voelen etc. De eerste x had ik mn spiraal maar heel kort ivm kinderwens dus toen had ik nergens last van. 2e keer was echt hel, dus wil dat nooit meer & de pil is ook echt niks voor mij dus vandaar de keus voor de evra pleister.
2 maanden geleden
Dit vraag ik mij ook af! Door hechtingen ben ik wat “bang” al heb ik daar eigenlijk geen last meer van. Ook bloeden al even gestopt. Morgen 5 weken geleden bevallen. Iemand tips?😂
2 maanden geleden
Je laatste alinea zegt mij dat je er nog niet aan toe bent, omdat je je partner niet wil teleurstellen mag geen argument zijn in dit besluit. Dat zou hij ook moeten weten.
Ik bloed na 5 weken nog steeds dus hier nog geen penetratie seks gehad, maar we zoenen wel regelmatig en heb bij hem wel wat handwerk gedaan, puur omdat ik het leuk vind.
Heb zelf wel al alleen met de satisfyer wat gedaan, om te kijken hoe het voelde.
Wellicht kan je dat ook eerst doen? In je eentje wat proberen is vast een stuk minder spannend.
Maar nogmaals, niet het doen omdat je bang bent hem teleur te stellen!!
2 maanden geleden
Reactie op assshoo
Ik neem weer de koperspiraal. Was goed bevallen vorige keer. Ik wil geen hormonen in m’n lijf ik reageerde heel erg op de pil.
2 maanden geleden
Ik ben nu 5 weken onderweg, heb een knip gehad en moet er nog niet aan denken. Mijn man heeft niet z’n hoog libido waardoor het hier thuis geen “probleem” is. Verder is het nog wel wat gevoelig op de plek van de knip ondanks dat hij mooi dicht zit dus zou ik het ook wel eng vinden aangezien ik daar beneden “klein” schijn te zijn. Wat ook meespeelt is dat ik het nog niet echt fris vind ruiken daar onder..
2 maanden geleden
Reactie op assshoo
Nuvaring!
2 maanden geleden
Hier ook weinig tijd ervoor 😂. Of er plakt een baby aan me of de andere 3 zijn aanwezig (lang leve schoolvakantie)
2 maanden geleden
Na 3 weken weer geprobeerd en ging goed! Ik ben niet uitgescheurd en bloedde ook niet meer.
2 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Ik ben nu 5 weken onderweg, heb een knip gehad en moet er nog niet aan denk ...
De geur houdt mij ook heel erg tegen! Het bloeden is bijna afgelopen, alleen soms nog wat bruinige afscheiding met oud bloed, maar die geur… Dat is wel normaal dus? 😅 ik spoel mezelf dagelijks goed schoon met water. Zou niet weten wat ik er verder nog aan kan doen