47 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

De geur houdt mij ook heel erg tegen! Het bloeden is bijna afgelopen, allee ...
Omg ja die geur is herkenbaar, zó vies! Had dat vooral de eerste dagen na de bevalling. 🤢🥴maar nu dus weer haha

2 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Omg ja die geur is herkenbaar, zó vies! Had dat vooral de eerste dagen na d ...
Jaaa de eerste dagen was het veel erger 🤮 maar toen vond ik het nog wel logisch ivm het vele bloedverlies. Ik dacht dat dat bloed gewoon zo rook. De geur is nu wel veel minder sterk maar toch niet zoals het was. Ik snap niet waar die geur nu nog vandaan komt 🤔

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Jaaa de eerste dagen was het veel erger 🤮 maar toen vond ik het nog wel lo ...
Ik dacht dat ik gek was maar ik ervaar dit ook.. zo vies bah ongesteld zijn ruikt nog minder erg. Ik blijf gewoon daar opfrissen, vaak verbandje verwisselen en gewoon met douchen lang spoelen en goed droof maken maar hoop toch dat dit gauw wegtrekt 🫣

2 maanden geleden

Wij hebben het na onze dochter na 3 maanden weer gedaan (toen we voor het eerst een nachtje samen weg waren). Mijn vriend heeft gelukkig ook niet zo’n hoog libido dat dat lastig voor hem was/is. Nu voel ik ne lichamelijk wel veel beter/sneller hersteld maar seks is hier gewoon niet echt top of mind met twee kinderen. Zou niet eens weten wanneer we hier zin/tijd voor zoiden hebben. Maak het vooral bespreekbaar met je partner. Als het fysiek nog niet goed voelt kun je (als je daar natuurlijk zin in hebt) misschien hem wel gewoon bevredigen. En anders lekker nog eventjes wachten hoj begrijpt het vast.

2 maanden geleden

Moest er bij de eerste het eerste half jaar niet aan denken. Heel normaal ook. Nu na een maand nog geen behoefte. Wel zelf een orgasme geprobeerd en was ook nog heel (te) intens voor m’n vulva.

2 maanden geleden

Volgens mij is die geur vooral door oud bloed en slijm, dat gaat stinken.. hopelijk lost het lichaam dit snel op. Wel fijn dat het voor velen zo herkenbaar is!

2 maanden geleden

Gister met 5 weken geprobeerd, maar deed echt nog pijn. Baalde wel, wil me zo graag weer normaal voelen overal. Maargoed geduld. Gewoon doen wat goed voelt!

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik zit nu op week 5 na week 3 geen bloed meer alleen iets bruin achtige afscheiding een week, nu weer nagenoeg helder al is het wel iets dikker nog dan “normaal” en de geur begint redelijk weg te trekken. Kan nog niet zeggen bloemetjes maar begint beter te worden! Gewoon even geduld dus 😊

2 maanden geleden

Hier is het bloeden gestopt bij 3 weken dus na 4,5 week hebben wij het weer geprobeerd. Zonder verwachting en als het pijn zou doen was het ook helemaal oké voor mij en mijn partner. Het ging gelukkig goed. Geen hechtingen, misschien scheelt dat!

2 maanden geleden

Hier keizersnede week 5. Oh ik moet er niet aan denken.. Gisteren inwendige echo moeten laten maken nou ik kromp ineen. Dus seks dat gaat zelfs meer pijn doen. Ik heb zeker 100 inwendige echo's gehad, normaal doet dat echt geen pijn.

2 maanden geleden

Bij onze eerste hebben we volgens mij 8 weken gewacht. Ik had hechtingen, dus wilde absoluut niet eerder dan 6 weken. Met 7 weken een inwendige echo gehad en daarna durfde ik het heel voorzichtig wel aan. Dit keer had ik geen hechtingen en was om een of andere reden mijn libido na 1 dag al hoger dan heel de zwangerschap🤣 Dus met 5 weken en 2 dagen al seks gehad. Wel met condoom uiteraard. Moet wel eerlijk zeggen dat we handwerk wel al eerder hadden gedaan 🫣

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Oh fijn om te weten dat ik daar niet de enige mee ben/was, ik dacht misschien ook door de hitte ofzo🤣 Geen idee hoe het bij onze eerste was. Toen heb ik 5.5 week gevloeid en 2 dagen later werd ik ongesteld 🥲

2 maanden geleden

2 weken gewacht na een keizersnede 😅🫣 vonden 6 weken wel erg lang haha maar wel gewacht totdat ik geen bloedverlies meer had

2 maanden geleden

Hier toevallig onverwachts gemeenschap gehad 4 wk na kzs zonder bescherming🥹 moet ik mijn zorgen maken ik wil eigenlijk geen morningafter pil gebruiken ivm borstvoeding.. en anders is het toch een kleine kans op risico 🙄

2 maanden geleden

Reactie op coco75

Hier toevallig onverwachts gemeenschap gehad 4 wk na kzs zonder bescherming ...
Niet stom bedoeld maar ik vraag me altijd af waarom dit soort medische vragen gesteld worden op dit forum. We zijn toch geen artsen🙈. Je kan beter je huisarts raadplegen ipv een medisch advies aannemen van een willekeurig forumlid. Succes!

2 maanden geleden

Ik wacht zo lang mogelijk hahahha #geenlibido

2 maanden geleden

Ik heb na 2,5 week gemeenschap gehad. Mijn libido was hoog op dat moment..🙈 maar mn vriend zei wel “we doen het rustig aan als je pijn hebt stoppen we”

2 maanden geleden

Als het bloedverlies gestopt is, betekend dat dan dat de wond in de baarmoeder dicht is en er dus geen kans meer is op infectie? Weet iemand dat toevallig?🙈 ik ben namelijk niet bang voor pijn maar wel voor infectie gevaar. Inmiddels vier weken geleden bevallen

2 maanden geleden

Reactie op coco75

Hier toevallig onverwachts gemeenschap gehad 4 wk na kzs zonder bescherming ...
Ja je bent super vruchtbaar net na je bevalling! als je seks hebt gehad zonder bescherming bestaat er altijd een kans dat je zwanger kan raken dus ook nu 😅 dus ja ik zou me ergens toch wel zorgen maken

2 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Als het bloedverlies gestopt is, betekend dat dan dat de wond in de baarmoe ...
Nee! Bloedverlies kan tot 6 weken na je bevalling nog komen dus dat wil niks zeggen 🙈 ook het infectie gevaar is na 6 weken pas over.