24 Reacties

7 maanden geleden

Als jij namen leuk vindt ook heeft jou vrienden kring het gewoon doen Gaat om wat jij leuk vindt bij jou dochtertje Zo denk ik erover🥰 Persoonlijk die namen eronder vindt ik niet leuk. Maar noor en saar zijn leuke namen

7 maanden geleden

Bo is mijn nr 1 keuze als het een meisje wordt 🥰 we hebben een zoontje Tim, en keuze nr 2 is Amy

7 maanden geleden

Reactie op kaout123

Als jij namen leuk vindt ook heeft jou vrienden kring het gewoon doen Gaat ...
Die kinderen van mensen in onze kring heten al zo. Beetje gek om dat te kopiëren.

7 maanden geleden

Yara of Britt!

7 maanden geleden

Reactie op Tessa_wensmama

Bo is mijn nr 1 keuze als het een meisje wordt 🥰 we hebben een zoontje Tim ...
Haha heb ik ook nog steeds geen spijt van. Maar ja nu moet ik wel iets wat erbij past.

7 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Die kinderen van mensen in onze kring heten al zo. Beetje gek om dat te kop ...
Ja ik zie het niet als kopiëren maar altijd doen waar je goed bij voelt Maar ik ken het wel dat stressen om namen ik ben er wel uit maar nog niet helemaal.. ken je dat gevoel ahah

7 maanden geleden

Ik heet Bo, mijn zus heet Nikki. Vind het altijd leuk klinken samen :)

7 maanden geleden

Ik zal je ons meisjes-lijstje geven, misschien zit er iets tussen: Laurie Lindi Bella Mikki Stijn Jip Vic Len Noek Mees Rens (Ik ben nogal van de jongensnamen voor een meisje, dus misschien is het totaal niet jouw smaak 🤭)

7 maanden geleden

Puck, Jip, Tess,

7 maanden geleden

Yara, Elin, Jula

7 maanden geleden

Reactie op FRL91

Yara, Elin, Jula
Yara is echt mooi

7 maanden geleden

Wij vonden Lotta hier ook heel leuk :-)

7 maanden geleden

Vriendin van mij heeft een Bo en een Lou 🙂

7 maanden geleden

Hier 2 dochters met redelijk korte namen. Emmy en Tara

7 maanden geleden

Yara, Lara, Ava, Eef, Eva, Jip, Pip, Sam 😊

5 maanden geleden

Mijn hond heet Bo en ik kan dus helaas mijn kind niet meer zo noemen :). Mijn dochters heten Sam en Tess, misschien heb je er wat aan!

5 maanden geleden

Ik krijg nu een jongetje, dus de meisjesnamen die we nog op ons lijstje hadden bij onze dochter Bowie, worden niet gebruikt 😄: Cleo, Nena, Céla, Lorèn. Succes wij weten het ook nog niet voor een jongen 🫣

5 maanden geleden

Nova

5 maanden geleden

Bedankt dames we zijn eruit. We zijn toch voor Liv gegaan, omdat het een mooie naam is voor ons. Niet in familie voorkomt en niet in de vriendenkring.

5 maanden geleden

Ik denk meteen aan Zoë, Tess of Britt