25 Reacties

4 maanden geleden

Neehoor geen limiet, zolang ze in de reiswieg ligt

4 maanden geleden

Met vijf weken zou ik mij geen zorgen maken, gewoon de temperatuur in de gaten houden. Vooral lekker doen!

4 maanden geleden

Ik ging vandaag voor het eerst met mijn baby naar buiten ze wordt vrijdag 3 weken Er is geen limiet zolang je haar/hem goed ij de gaten houdt ivm tempratuur en dat ze genoeg drinken met deze warmte💗

4 maanden geleden

Oké dus als ik in de middag en in de avond een stuk ga wandelen kan gewoon? Ook qua prikkels enz?

4 maanden geleden

juist alleen maar goed ivm vita d. let alleen op met warmte en de zon. plezier!

4 maanden geleden

Je mag de hele dag buiten zijn zolang ze maar niet in de zon zit of het te warm of koud heeft

4 maanden geleden

Reactie op AKVL

Oké dus als ik in de middag en in de avond een stuk ga wandelen kan gewoon? ...
Natuurlijk haha

4 maanden geleden

Oké top 🥰💖

4 maanden geleden

Ik ging met mijn baby buiten op dag 10. Toen kon ze wel al goed haar temp regelen en ze zat op haar geboortegewicht

4 maanden geleden

Even puur uit nieuwsgierigheid, ben je nu al 5 weken thuis met je baby dus? Helemaal geen wandelingetjes of uitstapjes? (Vraag het me gewoon af, ik werd dag 3 al gek van het thuiszitten namelijk.. Kan me niet inbeelden dat ik 5 weken hier zou moeten zitten zonder een keer de deur uit te gaan)

4 maanden geleden

Ik ging op dag drie al even naar mijn moeder toe, woont heel dichtbij! Voor en na de autorit even temperaturen, ging prima.

4 maanden geleden

Wij gingen na een week al wandelingetjes maken, zodra ze haar temperatuur goed vast kon houden. Sowieso moest ze ook naar het consultatiebureau voor wegen en intake en de gehoortest enzo, dus dan moet ze toch ook echt naar buiten. Nu probeer ik iedere dag even een wandelingetje te maken, ook voor mijn eigen beweging. Gewoon lekker doen, zeker in week 5! Zou echt gek worden van binnen zitten

4 maanden geleden

Wij gingen na een week al wandelingetjes maken, zodra ze haar temperatuur g ...
De eerste was een winterbaby (november). Na 3 dagen mochten we al een blokje om. Heerlijk om met de kleintjes naar buiten te gaan, als je maar goed rekening houdt met wat je ze aantrekt (zelfde geldt voor jezelf natuurlijk)

4 maanden geleden

Nee hoor! Als je twijfelt over prikkels, een draagzak is dan een goed alternatief.

4 maanden geleden

Ik liep met 5 weken met Maud gewoon al door de bossen minimaal n uur per dag en dan gewoon ook nog de boodschappen en visites haha Buiten is juist goed voor de kleintjes 🩷

4 maanden geleden

Onze kleine wordt morgen 2 weken en we zijn gister de hele middag weg geweest. Totaal niet bij nagedacht of daar een limiet aan zou zitten🫣😆 We waren met de auto en hadden dus de maxi cosi mee en geen reiswieg. Heb afgewisseld tussen maxi cosi, bij mij op en op een doek op tafel. Constant zijn nekje gevoeld ivm warme temperaturen van gister en zodra we thuis waren direct getempt. Hier ging het prima! 😊 Op dag 7 en 8 heb ik ook zeker een uur met hem in de tuin gezeten en daarvoor binnen overdag bijna de hele dag het raam open (behalve bij harde wind).

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Onze kleine wordt morgen 2 weken en we zijn gister de hele middag weg gewee ...
Ps; wij gingen naar Pukkemuk, een speelboerderij met waterpark en binnen een soort monkeytown achtig klimparadijs. Ik heb echt niets gemerkt aan overprikkeling bij ons zoontje!🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Even puur uit nieuwsgierigheid, ben je nu al 5 weken thuis met je baby dus? ...
Ben wel naar buiten geweest! Alleen korte stukjes. Maximaal 15 minuten per dag. Maar was meer benieuwd of ik ook half uur naar buiten kan en vaker op een dag. 😊

4 maanden geleden

Tuurlijk, je mag toch zo vaak en zo lang naar buiten als je wilt? Als je kleintje het maar niet te koud heeft. Wij zijn op dag 5 voor het eerst naar buiten geweest

4 maanden geleden

Bij onze dochter (nu 2) waren we hele dagen buiten vanaf het moment dat ze naar buiten mocht. Het was toen ook heerlijk weer. Nu is onze zoon 4 dagen oud en kunnen we niet wachten om hele dagen met hem buiten te zijn. Je kan dus zeker een hele dag buiten met haar zijn. Je moet er alleen op letten dat ze het niet koud heeft 😀