19 Reacties

3 maanden geleden

Wij mochten na dag 5 al lekker naar buiten, omdat ze maar 1 dagje was afgevallen en ze van de rest een stijgend geboortegewicht had.

3 maanden geleden

Ja mijn dochtertje zit nu al over haar geboortegewicht het is nu dag 7

3 maanden geleden

Reactie op mirjam1999

Wij mochten na dag 5 al lekker naar buiten, omdat ze maar 1 dagje was afgev ...
En hoe voelde dat voor jezelf?

3 maanden geleden

Reactie op Loulau

En hoe voelde dat voor jezelf?
Was heel fijn, we begonnen eerst met een heel klein rondje (was erg moe daarna) en nu lopen we elke dag een iets groter rondje wat ontzettend fijn en lekker is. Ik merk dat ik het wel fijner vind als ik achter de kinderwagen mag lopen, dan heb ik wat meer steun dan dat ik zonder kinderwagen loop.

3 maanden geleden

Wij hebben met onze dochter 2 weken in het ziekenhuis verbleven maar gingen toen we thuis waren gelijk met d'r naar buiten! Ze vind het heerlijk. Nergens is ze zo makkelijk als onderweg / in de wandelwagen! Heb je geen kind aan. Dan ligt ze met een glimlach (voor zover dat kan) te chillen. Hoe ruiger de paden, hoe beter 🤣🤣🤣

3 maanden geleden

Op dag 7

3 maanden geleden

Dag 8 (gister). Ik was zelf wel moe geworden terwijl mijn herstel goed gaat. Beetje op verkeken. Maar was wel fijn om weer uit huis te zijn

3 maanden geleden

Op dag 8, toen 150 meter gelopen.

3 maanden geleden

Op dag 7, kwartiertje naar buiten gegaan. Omdat zijn temperatuur al paar dagen stabiel is. Nog niet op zijn geboorte gewicht maar wel stijgende lijn. Heerlijk om weer even buiten te zijn

3 maanden geleden

Dag 6 klein stukje gewandeld en gaan opbouwen. Luiers wegbrengen naar de luier container en weer terug (stukje van 400m op en neer) en dan steeds een klein stukje verder, vandaag 15 dagen grotere wandeling gemaakt naar de kruidvat en de Jumbo. 2.5km totaal en die voel ik nu in mijn bekken haha Maar Yinthe was onrustig toen we gingen en helemaal zenn aan t einde van de straat haha

3 maanden geleden

Wij zijn op dag 4 voor het eerst buiten geweest, gewoon in de tuin. Dag 6 zijn we voor het eerst een klein stukje gaan wandelen en gisteren op dag 7 zelfs als ergens geluncht 🙊. Vond het echt heerlijk om de deur uit te zijn, ik ben niet gemaakt om binnen te zijn en de baby slaapt buiten eigenlijk alleen maar :)

3 maanden geleden

Op dag 4 heb ik 40 minuutjes achter de kinderwagen met hem gelopen. Hierna steeds een stukje verder. Maar moet zeggen dat ik een zo goed als perfecte bevalling heb gehad waarna ik in een uur alweer vanalles deed. Dus stel niet te hoge verwachtingen aan je zelf als dit niet lukt. Hij was overigens op dag 4 al terug op zijn geboortegewicht.

3 maanden geleden

Op dag 5 rondje buiten gelopen (temp op orde en al boven geboortegewicht) en op dag 9 paar uurtjes naar de Efteling geweest 🙈

3 maanden geleden

Dag 8 en nog niet naar buiten geweest. Baby mag wel, maar wil zelf echt rustig aan doen.

3 maanden geleden

Wij zijn voor het eerst gaan wandelen als ze 10 dagen oud was

3 maanden geleden

Dag 6, dag 8 stonden we al in de IKEA😅

3 maanden geleden

Vandaag met 10 dagen!

3 maanden geleden

In principe 'mag' je naar buiten als het gewicht ongeveer zelfde is al geboorte gewicht en temperatuur stabiel. Dan zijn er weinig risico's en kun je lekker genieten!

3 maanden geleden

Na 3 dagen was hij prima op geboortegewicht, met 4/5 dagen ben ik wel buiten geweest (kaartjes bij de buren). Toen borstontsteking en weer volledige bedrust. Dus pas op dag 10 gewandeld, 1 kilometer. Op dag 14 daggast op een bruiloft 😅