25 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde als jou.

10 dagen geleden

Na mijn eerste bevalling duurde het een jaar voor het weer terugkwam, had wel iets meer pijn, maar geen emmers bloed hoor🙈 Kolfde toen fulltime. Nu geef ik live bv en ben ik ook nog niet ongesteld geworden.

10 dagen geleden

Jullie zijn niet de enigste 🥹ben bevallen 1 augustus nog steeds niet ongesteld geworden.

10 dagen geleden

Ik ben 6 augustus bevallen, eerste 3 weken bv en daarna over op fulltime kolven wat ik nu nog steeds doe. Had na 6 weken weer mijn menstruatie, nu alweer de 2e ☹️ Had wel veel bloedverlies (super tampon in 3 a 4 uur vol) en duurde 1 week. Nu mijn 2e menstruatie weer een stuk minder bloedverlies en minder lang ☺️

10 dagen geleden

Ik ook nog niet!

10 dagen geleden

Ik werd de maand nadat ik helemaal was gestopt met bv ongesteld bij de eerste. Nu ook nog niet vanwege het voeden, heerlijk!

10 dagen geleden

Bv nog niet ongesteld geworden

10 dagen geleden

Oh en mijn menstruatie was niet anders dan voor zwangerschap!

10 dagen geleden

3 juli bevallen, geef bv en nog niet ongesteld

10 dagen geleden

8 juli bevallen en ook nog steeds niets... ga volgende week starten met afbouwen van bv. Nu nog 5 voedingen en ga terug naar 3 bv en 2 kv (overdag kv en rest nog bv). Ik kijk ook op tegen eerste menstruatie....

10 dagen geleden

Dank jullie wel allemaal voor de reacties! Gelukkig ben ik niet de enige 🥲

10 dagen geleden

Hier 19 juli bevallen dmv ks. Sinds april '22 al niet ongesteld. Deze kleine was een verrassing. Was 10 maand na de eerste nog niet ongesteld en toch zwanger. Ik hou er van😅. Lang leve bv geven!

10 dagen geleden

Reactie op Linda93

3 juli bevallen, geef bv en nog niet ongesteld
30 juni bevallen en ook nog niet ongesteld

10 dagen geleden

Ik ben eind juli bevallen en drie dagen geleden pas voor het eerst ongesteld geworden. Ik geef volledig borstvoeding. Ik had inderdaad meer bloedverlies dan voorheen en ook meer buik- en rugpijn 😅

9 dagen geleden

Reactie op roosss12

Ik ook nog niet!
borst of fles?.😊 ik geef flesvoeding, bevallen 1 jl maar ook nog niks

9 dagen geleden

Flesvoeding en nog steeds niet ongesteld ook… 7 juli bevallen 😊

9 dagen geleden

Reactie op Keesha1999

Flesvoeding en nog steeds niet ongesteld ook… 7 juli bevallen 😊
owwww. Zal zn tijd nodig hebben. Fijn te lezen

9 dagen geleden

Ik ben 5 juli bevallen, bv al een paar weken afgebouwd en ben eergisteren voor het eerst weer ongesteld geworden.

9 dagen geleden

23 juni bevallen, 4 dagen bv gegeven en sindsdien kunstvoeding. Nog geen menstruatie gezien... Heb ongeveer 4 weken na natuurlijke bevalling nog gebloed.

9 dagen geleden

12 juli bevallen, 4 dagen bv gegeven daarna kunstvoeding en eergisteren voor het eerst ongesteld!