15 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de Dubatti two.. op zich tevreden. Mis wel een ventilatiesysteem in de kap. Het matrasje is niet zo stevig.

3 maanden geleden

Reactie op EssieLE

Ik heb de Dubatti two.. op zich tevreden. Mis wel een ventilatiesysteem in ...
In de Dubatti zit toch een ventilatie strook als je de kap naar voren doet (helemaal uitgeklapt zegmaar)?

3 maanden geleden

Ik heb de Nuna en vind hem top. Vooral lekker wendbaar, rijdt makkelijk

3 maanden geleden

Reactie op 1900

Ik heb de Nuna en vind hem top. Vooral lekker wendbaar, rijdt makkelijk
Mixxx next heb ik trouwens

3 maanden geleden

In de Dubatti zit toch een ventilatie strook als je de kap naar voren doet ...
Nee bij mij niet

3 maanden geleden

Reactie op 1900

Mixxx next heb ik trouwens
Is die ook goed op alle terreinen?

3 maanden geleden

Ik heb de Nuna next en ben er super tevreden over! Vriendinnen hebben allemaal een Joolz maar zeggen achteraf liever net zo’n 1 als ons te hebben gehad. Wij hebben een grind pad thuis en daarom gekozen voor de Nuna omdat die echt overal goed rijdt en goed stuurt

3 maanden geleden

Reactie op RJN0592

Ik heb de Nuna next en ben er super tevreden over! Vriendinnen hebben allem ...
Dankje voor je reactie!! Welke Nuna heb je!? Demi next of mixx next?

3 maanden geleden

Niet die in je topic staat maar wel enorm tevreden: Pericles Crios 3.0! Wij gebruiken deze wagen al 1,5 jaar en het is een topding. Absoluut geen spijt van gehad. En niet geheel onbelangrijk is dat hij ook te betalen is. Iedereen die onze wagen gebruikt is er weg van. We hebben ook een Joolz, maar deze doet er niet voor onder en vind ik misschien zelfs nog wel fijner als ik hem op prijs moet beoordelen. Succes!

3 maanden geleden

Dankje voor je reactie!! Welke Nuna heb je!? Demi next of mixx next?
Ik heb de demi next!

3 maanden geleden

Reactie op EssieLE

Ik heb de Dubatti two.. op zich tevreden. Mis wel een ventilatiesysteem in ...
Ik heb hem ook en er zit ventilatie in hoor. Je kan hem onderin bij de kap open ritsen :) Komt wel alleen tevoorschijn als je de kap maximaal naar voren klapt

3 maanden geleden

Verder trouwens tevreden over de Dubatti two! Werkt makkelijk en rijdt fijn. Minpunt is dat het ontzettend proppen is in mijn kleine auto. Vooral het onderstel is nogal groot, maar weet niet hoe dat in vergelijking met andere wagens is

3 maanden geleden

Ik heb de dubatti two (nu 1,5 jaar met m’n eerste kindje) maar ben 2 x terug geweest voor reparatie. 1 de voorwielen bleven vast zitten / het kliksysteem de knoppen vooraan deden het niet waardoor ik geen bochten ermee kon maken. 2. Als ik de bak van m’n standaard wou doen bleef die haken aan de linkerkant waardoor het een gepruts was. (Overigens kreeg ik een leentoestel dubatti 2 mee en had daarmee precies t zelfde) Het ziet er allemaal mooi uit maar om de dubatti two nou echt aan te raden.. hij rijdt wel fijn!

3 maanden geleden

Wij hebben ook de Dubatti Two en ik ben er mega tevreden over! Het enige nadeel is dat stomme mandje wat in de weg zit / we niet fatsoenlijk recht kunnen houden bij het inklappen. Maar da's een kwestie van wennen en even aanleren hoe je dit het beste kunt doen. Verder 0 klachten over deze kinderwagen! Heel gemakkelijk met in- en uitklappen, kwaliteit is goed, rijdt heel gemakkelijk en soepel, ook over oneffen oppervlakten

3 maanden geleden

Wij hebben de Nuna mixx next. Vind hem echt super fijn. Rijd soepel en van veel handigheidjes voorzien. Zoals de droomdeken op zowel de kinderwagen bak als maxicosi. Wij hebben toen gekozen voor de mixx en niet voor de demi omdat we bij de demi steeds tegen de achteras aan trapten. Vooral mijn man. Hij is erg lang. Maar zelfs ik (166) vond dat niet heel prettig lopen. Bij de mixx hebben we hier geen last van omdat deze as verder onder de wagen zit.