11 Reacties

6 dagen geleden

Kan het ook na z’n fles geven misschien? Of maar wachten tot 17u haha.

6 dagen geleden

Ip maakt het niet zoveel uit wanneer je het geeft, als het maar een beetje tussen 2 voedingen in is. Hun trek in de fles moet er niet van afnemen. Op de opvang kunnen ze het toch ook gewoon geven?

6 dagen geleden

Reactie op MD999

Ip maakt het niet zoveel uit wanneer je het geeft, als het maar een beetje ...
Nou, vind het wel leuk om z’n eerste hapjes zelf te geven + ik denk dat het voor hem ook wel fijn is als een bekend en vertrouwd persoon het geeft aangezien het volkomen nieuw is voor hem..

6 dagen geleden

Nou, vind het wel leuk om z’n eerste hapjes zelf te geven + ik denk dat het ...
Ik deed zijn eerste hapjes rond 17 a 17:30 geven. En dan om 18:30 de fles en dan ging hij om 19 uur slapen

6 dagen geleden

Reactie op Charis91

Ik deed zijn eerste hapjes rond 17 a 17:30 geven. En dan om 18:30 de fles e ...
Ohja! waren dat ook nog echt z’n oefen hapjes? En hoe laat geef je ze nu?

6 dagen geleden

Ohja! waren dat ook nog echt z’n oefen hapjes? En hoe laat geef je ze nu?
Yes! In het begin is het toch maar 2 of 3 lepeltjes en dat ga je uiteindelijk uitbreiden. Zijn fruithapje krijgt hij om 10:00 uur en zijn groente hapje om 17:30. Fles krijgt hij 7,11,15 en 18:30

6 dagen geleden

Nou, vind het wel leuk om z’n eerste hapjes zelf te geven + ik denk dat het ...
Snap ik. Ik begon ook met 17.00 groente. Inmiddels krijgt ze 2x 10.00 fruit en 17.00 groente

6 dagen geleden

Reactie op Charis91

Hier precies hetzelfde!

6 dagen geleden

Reactie op Charis91

Hier precies hetzelfde. Vind het wel makkelijk omdat wij ook aan tafel zitten dan 😂 En de rest van de dag slaapt ie zoveel dat ik niet weet waar ik het nog eens tussen moet proppen.

6 dagen geleden

Reactie op Charis91

Hier ook zo

5 dagen geleden

Ik zou eerst fles doen en dan hapjes. Voedsel onder de 1 jaar is om te proeven en hoeft zeker niet elke dag. In een fles zitten meer calorieën dan een paar hapjes groente of fruit.