455 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op claudiaperk
3x eruit om te plassen en vervolgens oefen weeen krijgen en niet meer kunne ...
Same here.. bn hlm kapot en over 2 weken wordt ik ingeleid
4 maanden geleden
Altijd fijn als je dan wil slapen en je Turkse buren gaan bbqen en schreeuwen tot 01:30. Straks eerst maar eens aan de deur dat hier ook een wekker gaat om 6uur omdat me vriend moet werken.... en dat die stank niet te harden is
4 maanden geleden
Nou vannacht van 12 tot half 2 bijna om t kwartier krampen en steken gehad. En toen was t foetsie en verdwenen. Ja vanmorgen met t knuffelen van Maud 1 haha
Heel onrustig geweest ook de rest van de nacht. Gelukkig is Maud naar de opvang dus kan ik gewoon vanmiddag ff een goed dutje doen
4 maanden geleden
Voor half 5 zo'n 7 keer wakker geweest. Allergietabletje gepakt, paracetamol. Heel vaak plassen. Mijn oudste zoontje nog even gesproken. Een huilende/geschrokken jongste zoontje bij ons in bed. In de ochtend mocht ik blijven liggen maar stond de jongste mama te roepen onder aan de trap 😭
4 maanden geleden
Zelf heb ik ook al dat ik maanden slecht slaap, ontzettend vaak moeten plassen, druk op de buik/ blaas, misselijk.
Vaak aangegeven bij de vk, ze had vaak slaapmedicatie aangeboden eventueel zelfs een nachtje met medicatie in het ziekenhuis om bij te tanken. Constant afgewezen, tot afgelopen week. Heb nu 1 nacht een tabletje gehad en heerlijk bijgetankt. In maanden niet zo lekker geslapen, en vooral doorgeslapen.
Natuurlijk altijd oppassen met medicatie, maar ik voelde me sinds maanden eindelijk een beetje fit na het nachtje doorslapen.
Als je het echt niet meer trekt, bespreek het met je vk. Je bent je krachten hard nodig straks❤️
4 maanden geleden
Zelf heb ik ook al dat ik maanden slecht slaap, ontzettend vaak moeten plas ...
Hoe was de tablet. Ik heb deze opties gisteren ook aangeboden gekregen van de zkh. Of medicatie in het ziekenhuis, of indd een tabletje. Maar heb ook een dochter van 3 thuis….
4 maanden geleden
Same here.. bn hlm kapot en over 2 weken wordt ik ingeleid
Pff arme jij!! Nog even te gaan dus 🫣
4 maanden geleden
Hoe was de tablet. Ik heb deze opties gisteren ook aangeboden gekregen van ...
Is het niet mogelijk dat je je dochter ergens te logeren brengt of dat je partner zich over haar ontfermt?
Als je er doorheen zit, is het toch echt belangrijk om ergens even bij te tanken… er komt nog genoeg aan omtrent bevallen en kraamperiode!
4 maanden geleden
Hoe was de tablet. Ik heb deze opties gisteren ook aangeboden gekregen van ...
Heel fijn eigenlijk! Ik ben eerst in bed gaan liggen en nadat ik ongeveer een uurtje in bed heb gelegen merkte ik dat ik wat vermoeid raakte. Heb toen de tablet ingenomen, ben nog even naar toilet gegaan (rond 22:15/22:30) en ben daarna gelijk in slaap gevallen. Rond 03:00 even wakker geweest, wederom toilet, en doorgeslapen tot 08:30
Normaal ben ik minimaal wakker tot 00:30 en word ik elk uur wakker om naar de toilet te gaan. Dit was heerlijk dus.
Was ook maar 1 tabletje nodig. Heb 3x 10mg gekregen.
Die andere 2 tabletjes bewaar ik voor als ik echt merk dat ik het nodig ben. Voor mijn gevoel kan ik er nu wel eventjes weer tegen aan.
4 maanden geleden
Wat een rot nachten weer. Weet geen houding te vinden en tis zo enorm heet🥵🥵
4 maanden geleden
Wat is het idd weer warm…. 8x de wc gezien en door de warmte maar 2-3 uur geslapen… bleh
4 maanden geleden
Buiten de warmte om .want airco doet zijn werk . Buiten de naar de wc gaan . Want ik slaap vaak best goed door daarna .besluit de man te gaan snurken . Keihard. Zelfs na wakker maken, draait hij om, valt in slaap. En snurkt verder 🥴 🥲 en ik maar elke keer wakker . Gaat morgen heel gezellig zijn in huis. Heeeeeel gezellig.
4 maanden geleden
Heel fijn eigenlijk! Ik ben eerst in bed gaan liggen en nadat ik ongeveer e ...
Ik heb t gisteren gekregen van de ziekenhuis. Het heeft me niet geholpen. Ik was er meer stoned van dat ik hele nacht kon doorslapen🙈🙈🙈
4 maanden geleden
Ik heb telkens ‘s avonds voorweeeen in bed voor ik in slaap val. Alsof ik geen rust meer krijg!
Ik slaap steeds van 12-02uur, dan plassen en even wakker. Slaap van 02-04uur en dan een dik uur wakker van al het getrappel. Dan van 05-07uur en dan weer wakker van het getrappel en kom gewoon niet meer in slaap daarna.
Ik ben pas 35.6 weken en echt zo moe, raak er ook meer huilerig van overdag nu.
Meer die dit herkennen??
4 maanden geleden
https://open.spotify.com/track/2bjO4TKzPc2rZsm1KKpd4v?si=rEWBEGNQSxKcQimio4pV0w
Ik ben dit nu aan het proberen kijken of ik eindelijk in slaap val 🫣