455 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ohja die heb ik opeens ook weer.... waren tijdje weg maar vannacht was weer ...
Vreselijk he😩

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja! Ik zweet opeens ook sinds een paar dagen, daar heb ik echt nooit last v ...
Poeh ja, en dan ben ik ineens ook heel vaak misselijk.. kan dit het begin van het “rommelen” zijn?

4 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Pfff slechte nacht eruit voor plassen en aan de diarree ineens. Kleine lag ...
Muahaha man wakker maken 😈 doe ik ook tegenwoordig wat vaker Want ik wil dan zn hand hebben maar die ligt dan zo ver verstopt dat ik m wakker maak en dan zeg hier met die hand en dan wordt t vaak iets rustiger van binnen. Maar als ik dan van die weeën heb dan moet ie mee in mijn leed haha

4 maanden geleden

Reactie op gwen125

Poeh ja, en dan ben ik ineens ook heel vaak misselijk.. kan dit het begin ...
Ik hoop het 🫣

4 maanden geleden

Ik heb hier vaker gelezen dat zwangeren een nachtje in het ziekenhuis mogen slapen met pijnstilling. Werkt dit ook echt? Slaap je echt beter en heb je daarna ook het gevoel dat je er weer even tegen aan kan? Ik mag het vanavond proberen. Maar ben even nieuwsgierig.

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ik heb hier vaker gelezen dat zwangeren een nachtje in het ziekenhuis mogen ...
Ze hebben het mij ook aangeboden maar hoor er wel verschillende verhalen over. De een komt helemaal bij en de ander is de alsnog de hele nacht wakker… ik kijk het nog ff aan!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ze hebben het mij ook aangeboden maar hoor er wel verschillende verhalen ov ...
Ja precies. Ik dacht probeer het gewoon. Op deze manier nog 2 weken door red ik ook niet meer. 😅

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ja precies. Ik dacht probeer het gewoon. Op deze manier nog 2 weken door re ...
Nee snap ik helemaal, ben benieuwd hoe je het gaat ervaren!

4 maanden geleden

Herkennen meer vrouwen het probleem: wel moe zijn, maar niet moe genoeg om te kunnen slapen? Afgelopen nacht om 3 uur klaar wakker. Rond half 6 pas weer in slaap gevallen en half 7 ging de wekker van mijn man, weer wakker. Al met al misschien 4 uur geslapen. Overdag uurtje proberen te slapen (niet gelukt). Nu is het inmiddels 00.30 en ik merk dat ik moe ben, maar niet moe genoeg om te kunnen slapen... Tips?

4 maanden geleden

Reactie op rbcca_x

Herkennen meer vrouwen het probleem: wel moe zijn, maar niet moe genoeg om ...
Hamer

4 maanden geleden

Reactie op rbcca_x

Herkennen meer vrouwen het probleem: wel moe zijn, maar niet moe genoeg om ...
Heel herkenbaar, geen tips.. Je er aan overgeven 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Hamer
Hahaha

4 maanden geleden

Nou dit was me weer een nacht voor het boekje..... maagzuur en wc🫤

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Nee snap ik helemaal, ben benieuwd hoe je het gaat ervaren!
Was wel een bijzondere ervaring. Door de medicatie wordt je slaperig. Dat klopt ook zeker. Ik kon mijn ogen niet open houden maar lag voor mijn gevoel wel veel wakker. Hoorde steeds vogels fluiten. 😂 De pijn was niet helemaal weg maar wel een stuk minder. Waar ik normaal al verga van de pijn met een kleine beweging deed het nu alleen een beetje pijn met draaien. In de ochtend merkte ik wel dat de pijn weer toenam. Voelde me verder wel redelijk uitgerust ondanks dat ik elk uur a 2 uur toch even op de klok keek.

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Was wel een bijzondere ervaring. Door de medicatie wordt je slaperig. Dat k ...
Fijn dat t gewerkt heeft tot op zekere hoogte! Ik heb dit de nacht voor de bevalling toen ook gehad en ik heb welgeteld n uurtje ervan kunnen slapen haha De adrenaline in mijn lijf heeft heel die zut aan gort gemaakt en daardoor werkte t niet. Toen ik op t belletje drukte van joh ik ben weer wakker geloofde ze me niet 😂 nee wie drukt er dan op die bel als ik alleen op de kamer ben

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Was wel een bijzondere ervaring. Door de medicatie wordt je slaperig. Dat k ...
Toch ook niet helemaal weggeweest dus. Dwt is echt mijn droom op dit moment: gewoon een uur of 8 foetsie zijn 😂 Maar wel fijn dat je wat hebt kunnen rusten en minder pijn had, dat is in elk geval iets!

4 maanden geleden

Yes zitten we weer. Kon geen fijne houding vinden. Even rollen op de bal, maar ondertussen ook honger. Dus ik ga naar beneden en dan ruil ik wel met de man om als hij wakker is 😅 wat pas over 2.5 uur is. Jaloers op die man 💩

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ze hebben het mij ook aangeboden maar hoor er wel verschillende verhalen ov ...
Hier bij mij ook aangeboden. Ik heb t eerst geprobeerd met de slaappillen van de zkh. Nou heeft geen enne moer gewerkt. Werd nog steeds heletijd wakker😢. Mja heb nu nog 6 dagen te gaan. Moet maar volhouden. Om nu nog naar zkh te gaan en nachtje daar te slapen… ze zeggen wel dat de middel sterker is ofzo?

4 maanden geleden

Joehoeeeee plafond dienst door maagzuur 🙋🏻‍♀️ Das lang geleden haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Joehoeeeee plafond dienst door maagzuur 🙋🏻‍♀️ Das lang geleden haha
Altijd lekker 👌