455 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op x-demamavan-x
2,5 uur geslapen toen wakker en nog 2 uur.. hoeveel hebben jullie gehaald v ...
Ik was om 4 uur klaarwakker omdat meneer stond te tapdansen op m'n blaas. Michael Flatley was er niks bij. 🤣
Even naar de wc geweest en een klein slokje water gedronken, en mezelf toen gedwongen verder te moeten slapen. Nog 2 uur liggen woelen, maar uiteindelijk pas om 8.15 wakker 🥳 Beste nacht in tijden!
5 maanden geleden
Wat fijn om dit te lezen. Ik heb hier ook last van. Soms ook lastig in de balans zoeken van: wat kan ik nog wel overdag? En wat niet. Ik wil ook nog graag leuke dingen doen. Afgelopen week dat ook gedaan, moet ook soms rust nemen.
5 maanden geleden
Reactie op x-demamavan-x
2,5 uur geslapen toen wakker en nog 2 uur.. hoeveel hebben jullie gehaald v ...
Ik mag niet klagen… ben wel 5x naar de wc geweest maar was zo verschrikkelijk moe, wel wakker gelegen met omdraaien enzo maar moe genoeg om gewoon m’n ogen dicht te houden en ‘rustig’ te blijven liggen.
Deze nacht kon ik aan 😅
5 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Ik heb de nacht aardig doorgeslapen en werd om 6:15 pas wakker, voel me als ...
Oh jaloers!!
5 maanden geleden
Ik heb de worstell kampioenschappen gedaan vannacht met mijn kussen. Heb kort maar heel diep geslapen. Misschien lukt het me straks een dutje te doen
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb die ook geprobeerd maar vond het echt vreselijk. Voelde me echt opge ...
Ik heb mijn kussen ook al aan de kant gegooid! Inderdaad ZO heet 🥵.
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb die ook geprobeerd maar vond het echt vreselijk. Voelde me echt opge ...
Ja wij hebben de ventilator aan staan gelukkig en als ik het nog steeds warm heb zitten mijn voeten niet onder de deken ik slaap ook met een aparte deken gewoon zo een dunne dekentje van de action
5 maanden geleden
Ik heb dit ook weken lang gehad en raakte echt uitgeput. Nu mag ik iedere week 1 nacht in het ziekenhuis slapen. Hier krijg ik een spuit in mijn been met medicatie waardoor ik gegarandeerd een hele nacht onder zeil ben (ik hoef er zelfs niet uit om te plassen)
Ik ben nu bijna 34 weken en heb al 2 nachten in het ziekenhuis mogen slapen. Dit doet mij goed. Het werkt vaak de dagen erna ook nog wel.
Ik ben veel minder vermoeid dan dat ik de weken hiervoor was.
Zou vragen aan je verloskundige of dit ook voor jouw een optie is. Ik zou het in ieder geval aanraden
5 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Hebben jullie dan niet dat met z’n zwangerschapskussen je amper om kan draa ...
Omdraaien gaat sowieso amper, met op zonder kussen 😅
Maar ik klem hem gewoon tussen m’n benen en armen en dan omdraaien, wat dus een steeds moeilijk iets wordt. Dus meestal laat ik hem aan de linkerkant liggen, ik ben op m’n rechterzij toch binnen no time misselijk..
5 maanden geleden
Bij de yoga leren we ontspanningsoefeningen. Die pas ik dan toe als ik weer eens een uur wakker lig 's nachts en dan val ik toch wel weer in slaap. Misschien is er ook wel online iets te vinden?
5 maanden geleden
Reactie op Daisy_xx
Hier ook heel weinig 😴😴
Ben er zo klaar mee, kan niet meer