Ik wil er zo graag NIET over zeuren maar hoe moe ik ‘s avonds ook ben, ik zie zo op tegen die nachten…
Gewoon geen houding kunnen vinden of maar voor korte duur. Alles voelt vervelend en doet na een tijdje zeer!
100x wakker worden en rond 5 uur is het gewoon klaar, dan lukt niks meer… en dan het idee dat dit de komende weken alleen maar erger gaat worden 🫣😢
Sorry hoor, even klagen en ik ben vast niet de enige… 😅
Nou meiden ik heb dus een heel fijn cadeautje gekregen waardoor ik vannacht een stuk beter heb geslapen! Zo'n verzwaard oogmasker, het kan ook toeval zijn maar ik heb best wel wat uurtjes kunnen maken vannacht!
Ben inmiddels alweer ruim een uur wakker… geen houding kunnen vinden, baby wakker, harde buiken, de kat die inmiddels ook doorheeft dat ik wakker ben en naar buiten wil, ik begin honger en dorst te krijgen 😭😭😭😭😭😭
Ben inmiddels alweer ruim een uur wakker… geen houding kunnen vinden, baby ...
Ik lig ook alweer een tijdje wakker en begin ook honger en dorst te krijgen… Dat vind ik altijd zo’n dilemma… Eruit om wat te eten en echt helemaal klaar wakker of blijven liggen naar ook niet kunnen slapen van de honger en dorst 😅😵💫
Ik lig ook alweer een tijdje wakker en begin ook honger en dorst te krijgen ...
Ja… ergens weiger ik gewoon om zo midden in de nacht te eten. Wil dan minstens wachten tot het tegen 6 is maarja, dat duurt voor m’n gevoel nog 2 zwangerschappen 😂😂
Moest vroeger altijd een beetje lachen als iemand zulke dingen vertelde maar het is echt 😅 ik ben gelukkig vandaag vrij dus straks nog maar ff terug naar bed.
Hoever ben je? Heb je hier al lang last van
Moest vroeger altijd een beetje lachen als iemand zulke dingen vertelde maa ...
Ik werk door HG niet, dat is m’n ‘mazzel’… hoewel HG niet echt mazzel is 😅
Ik ben zondag 32 weken en heb hier al wel een goed aantal weken last van en t lijkt elke paar dagen wel ‘erger’ te worden. (Later in slaap vallen, vroeger wakker en vervelende kwaaltjes)
En jij?