455 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben maar op de bank gaan liggen, misschien zak ik zo nog ff weg. De kat ligt al in coma 👍🏼

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben maar op de bank gaan liggen, misschien zak ik zo nog ff weg. De kat ...
Ik heb de wc vannacht 20 x gezien…. Om de 20-30 min wakker…..

5 maanden geleden

Wat erg hé meiden! Ik heb eindelijk een nacht wel doorgeslagen... Jeeh! Maar heb wel standaard water en Maria koekjes naast m'n bed. Dan kan ik toch wat eten en drinken anders wordt ik snachts zo misselijk 🤢 en kan ik zeker niet meer slapen

5 maanden geleden

Oh dames, ik heb al 2 nachten geslapen!! Heb woensdag voor het eerst voetzonereflex therapie gedaan, en daarbij deed ze een behandeling voor mn benen wat ze normaal bij mensen met veel spataderen toepast. Was die dag verder heel erg moe, alsof alles er uitkomt! Maar al 2 nachten zeker zo'n 6/ 7 uur geslapen (had nog langer kunnen slapen als ik eerder naar bed was gegaan, maar toch al een beetje angst van ' ik slaap tocht niet', kan beter zo laat mogelijk gaan) Heb eindelijk rust in m'n benen en lijf. Dus raadt dat zeker aan!! En krijg het ook gedeeltelijk vergoed door zorgverzekering ( aanvullend verzekerd) Dus dat is ook fijn. Een tipje! Wie weet helpt het voor jullie ook!

5 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Wat erg hé meiden! Ik heb eindelijk een nacht wel doorgeslagen... Jeeh! Ma ...
Oh neee van Maria koekjes moet ik juist spugen 🤮

5 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Oh dames, ik heb al 2 nachten geslapen!! Heb woensdag voor het eerst voetzo ...
Hmm misschien eens over nadenken!!

5 maanden geleden

Heb t nu de afgelopen nachten 😑 gewoon geen fijne houding kunnen vinden. Heb zo'n last van mijn armen / handen / vingers als ik erop lig op mijn linkerzij. Daar word ik echt wakker van snachts en dan doet het zo'n pijn en voel ik niks in me vingers. Maar als ik dan op me rechterzij ga liggen krijg ik maagzuur 😑 pffff ben er even helemaal klaar mee

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Misschien is dit een leuke activiteit voor de nacht: https://www.instagr ...
🤣🤣 Ik heb oprecht nog nooit m'n handen geschoren. Wat doet die vrouw 🤨😅

5 maanden geleden

Reactie op Charis91

Heb t nu de afgelopen nachten 😑 gewoon geen fijne houding kunnen vinden. H ...
Heb je je hoofdeinde al wat omhoog? Dat helpt bij mij goed tegen maagzuur 😀

5 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Heb je je hoofdeinde al wat omhoog? Dat helpt bij mij goed tegen maagzuur ...
Nee dat niet maar er liggen al een hoop kussens dus ik lig al wat omhoog 😀 Maar heb er ook alleen last van als ik op me rechterzij lig..

5 maanden geleden

Ik viel “redelijk snel”, na 2 uur, weer in slaap gelukkig 😅 maar die nachten komt soms echt geen eind aan… Als ik een keer iets langer slaap en ik zie op mn wekker dat het later is dan 2 uur ben ik helemaal blij verrast 😂 Ik zit in mn 2e verlof week en heb nog geen ander kindje rond huppelen hier, dat scheelt een hoop!

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

🤣🤣 Ik heb oprecht nog nooit m'n handen geschoren. Wat doet die vrouw 🤨😅 ...
HAHA

5 maanden geleden

Reactie op IertjePiertje

Ik viel “redelijk snel”, na 2 uur, weer in slaap gelukkig 😅 maar die nacht ...
Ik sliep pas weer om 7 uur en om 8 uur ging m’n wekker voor medicatie en om 9 uur weer. Gelukkig daarna wel nog ff 2 uurtjes geslapen. Word nu dus net wakker. Grr

5 maanden geleden

Hier ist ook veel draaien en niks ligt echt lekker 🙄 en zit pas op 32+2 hoop stiekem dat ie wat eerder dan de uitgerekende datum komt ben echt aan t aftellen

5 maanden geleden

Reactie op Marcilio

Hier ist ook veel draaien en niks ligt echt lekker 🙄 en zit pas op 32+2 ho ...
Ik heb het vanmiddag met de verloskundige besproken en zij gaf aan dat er vaak in de komende weken nog wel weer even een keerpunt is. Als het zo blijft mag ik nadenken om richting het einde wat slaapmedicatie te nemen, zodat ik enigszins uitgerust de bevalling en kraamweek tegemoet kan.

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb het vanmiddag met de verloskundige besproken en zij gaf aan dat er v ...
Ben wel heel benieuwd welke slaapmedicatie je dan eventueel kan krijgen. Ik kreeg de boodschap dat dit absoluut niet kan in het derde trimester 🙁

5 maanden geleden

Ben wel heel benieuwd welke slaapmedicatie je dan eventueel kan krijgen. Ik ...
Ja geen idee 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Ik slaap ook niet hoor! Ik ga rond 12 uur slapen, ben standaard wakker van 2 tot 5 en dan slaap ik weer tot 7 uur of half 8 om de kinderen naar school te brengen. (Nu ik het typ besef ik me eigenlijk pas hoe weinig is slaap!😅) De verloskundige vertelde mij ook dat ik slaapmedicatie mag, maar ik vind dat zelf een slecht idee omdat ik geloof dat alles een periode is. Ik ben ook niet 'moe' het is echt aan of uit. Normaal ben je van te voren altijd wel al wat slaperig... hier gewoon niks. Maar zeker afzien, ook voor de omgeving want je wordt onderbewust toch feller 🙃

5 maanden geleden

Reactie op CruelladV

Ik slaap ook niet hoor! Ik ga rond 12 uur slapen, ben standaard wakker van ...
Ja tis hier ook een beetje met ups en downs qua vermoeidheid. Zak dan na het eten wel echt ff in maar tegen de tijd dat ik naar bed moet, ben ik wakker 🤦🏼‍♀️

5 maanden geleden

Ben wel heel benieuwd welke slaapmedicatie je dan eventueel kan krijgen. Ik ...
Het ligt er denk ik aan wat ze geven en hoe. Ik heb tijdens het 2e trimester slaapmedicatie gekregen die inderdaad de laatste maand niet meer mag, vanwege risico voor de baby als hij/zij suf geboren wordt. Overigens werkte het voor mij toch niet echt, omdat ik alleen de allerlaagste dosis durfde te nemen en die niets deed 😅 Nu heeft de verloskundige me een medicijn tegen misselijkheid aangeraden, waar je ook slaperig van zou moeten worden (dit mag je tot het einde van je zwangerschap nemen zonder risico's). Maar ook hierbij merk ik helaas geen verschil. En dan heb ik van andere gehoord dat ze ook wel eens in de laatste maand moeders een nachtje in het ziekenhuis laten slapen als ze echt te uitgeput zijn zo vlak voor de bevalling en niet meer kunnen. Maar dat is dus onder strikt toezicht op mama en baby. Dus dan moet het wel heel erg zijn lijkt me.