455 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb nu 2 goede nachten gehad van 2x 3.5uur slaap. Had als tip gekregen om in de avond een kop kamillethee met honing te drinken. Of dit voor 2 betere nachten heeft gezorgd of wat anders geen idee. Drink hem nu braaf op en ga zoals altijd tussen 22 en 23 naar bed
5 maanden geleden
Reactie op coco1109
Ik wil dit ook doen maar zodra ik thee drink voor het slapen kan ik er alsn ...
Meestal rond 20uur. Maar ben vandaag gewoon laat en heb nu klein kopje genomen. Afgelopen 2 nachten ook maar 1x moeten plassen en daarna meteen weer geslapen🤷♀️ geen garantie voor aankomende nacht, maar ben liever 1x wakker dan 10x
5 maanden geleden
Het idee dat we nog zoveel weken moeten maakt me soms wel gefrustreerd! Die enorme rotnachten soms. Ik lig niet lekker, die buik is te zwaar, dan weer pijn in mijn rug, piekeren. Waarom hebben we dit allemaal naast alles wat zwanger zijn al met je doet? 😝
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zie er gewoon zo tegenop om naar m’n bed te gaan, iedere nacht hetzelfde ...
Ik probeer mij er bij neer te leggen. Er tegenop zien geeft ook weer stress, en dat helpt de slaap weer niet 🙈. Denk ook maar steeds ‘al slaap ik niet, dan rust ik wel’. Klinkt super zen maar is echt niet zo hoor haha, maar verzetten heeft ook geen zin ☺️
5 maanden geleden
Reactie op IertjePiertje
Ik voel me zoooo moe, maar gewoon nu alweer klaar wakker…..
Pffff ik ben ook alweer 2 x wakker geweest….. slaap jij al weer?
5 maanden geleden
Reactie op x-demamavan-x
Pffff ik ben ook alweer 2 x wakker geweest….. slaap jij al weer?
Nope 😅 ook mega last van maagzuur continu en als ik merk bijna in slaap te vallen moet ik weer gaan verliggen door hevige pijn in mijn been of een zere heup/onderrug…. 😥
Ik probeer maar te denken dat de baby vannacht een slapeloze nacht zou hebben als ze er is 😂 maar ze is in m’n buik juist helemaal niet mega bewegelijk nu en me dus ook niet aan het wakker houden haha
5 maanden geleden
Reactie op IertjePiertje
Nope 😅 ook mega last van maagzuur continu en als ik merk bijna in slaap te ...
Pffff hoe ver ben je?
5 maanden geleden
Reactie op x-demamavan-x
Pffff hoe ver ben je?
Vandaag 36 weken! Komt steeds wat dichterbij, van mij mag ze wel iets eerder komen 😅