455 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ik heb ook altijd zulke levensechte rare dromen tijdens de zwangerschap je ...
Ja ik was er tot de middag echt onder de indruk van. Gelukkig is het niet echt

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ow vreselijk! Wat kan het levensecht zijn hè?
Ja was er zo naar van! Dan voel ik me ook wel stom ‘want het is maar een droom’ maar toch

5 maanden geleden

Ik heb nu 2 goede nachten gehad van 2x 3.5uur slaap. Had als tip gekregen om in de avond een kop kamillethee met honing te drinken. Of dit voor 2 betere nachten heeft gezorgd of wat anders geen idee. Drink hem nu braaf op en ga zoals altijd tussen 22 en 23 naar bed

5 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik heb nu 2 goede nachten gehad van 2x 3.5uur slaap. Had als tip gekregen o ...
Ik wil dit ook doen maar zodra ik thee drink voor het slapen kan ik er alsnog 100keer uit om te plassen😭 Hoelang van te voren drink jij de thee?

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik wil dit ook doen maar zodra ik thee drink voor het slapen kan ik er alsn ...
Meestal rond 20uur. Maar ben vandaag gewoon laat en heb nu klein kopje genomen. Afgelopen 2 nachten ook maar 1x moeten plassen en daarna meteen weer geslapen🤷‍♀️ geen garantie voor aankomende nacht, maar ben liever 1x wakker dan 10x

5 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik heb nu 2 goede nachten gehad van 2x 3.5uur slaap. Had als tip gekregen o ...
O wat heerlijk zeg! Ik verafschuw honing 🫣 maar kamillethee zou ik wel kunnen proberen, moet het wel even in huis halen!

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

O wat heerlijk zeg! Ik verafschuw honing 🫣 maar kamillethee zou ik wel kun ...
Sowieso handig ook om in huis te hebben voor na de bevalling! Werkt als je ermee spoelt ook ontstekingsremmend voor alle eventuele schade daar beneden :)

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Sowieso handig ook om in huis te hebben voor na de bevalling! Werkt als je ...
Goeie tipppp!

5 maanden geleden

Het idee dat we nog zoveel weken moeten maakt me soms wel gefrustreerd! Die enorme rotnachten soms. Ik lig niet lekker, die buik is te zwaar, dan weer pijn in mijn rug, piekeren. Waarom hebben we dit allemaal naast alles wat zwanger zijn al met je doet? 😝

5 maanden geleden

Reactie op LisetteHB92

Het idee dat we nog zoveel weken moeten maakt me soms wel gefrustreerd! Die ...
Ja, van mij had dat stukje ook niet gehoeven. Ik zou een stuk beter met andere kwaaltjes kunnen dealen, als ik ‘s nachts gewoon kon bijkomen 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Ik zie er gewoon zo tegenop om naar m’n bed te gaan, iedere nacht hetzelfde verhaal… 🤬

5 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik zie er gewoon zo tegenop om naar m’n bed te gaan, iedere nacht hetzelfde ...
Ik probeer mij er bij neer te leggen. Er tegenop zien geeft ook weer stress, en dat helpt de slaap weer niet 🙈. Denk ook maar steeds ‘al slaap ik niet, dan rust ik wel’. Klinkt super zen maar is echt niet zo hoor haha, maar verzetten heeft ook geen zin ☺️

5 maanden geleden

Ik probeer mij er bij neer te leggen. Er tegenop zien geeft ook weer stress ...
Neeee I know… en de ene dag kan ik me er ook beter overheen zetten dan de andere dag maar vandaag denk ik dus echt weer: kan net zo goed niet naar bed gaan 😅

5 maanden geleden

Ik voel me zoooo moe, maar gewoon nu alweer klaar wakker…..

5 maanden geleden

Reactie op IertjePiertje

Ik voel me zoooo moe, maar gewoon nu alweer klaar wakker…..
Pffff ik ben ook alweer 2 x wakker geweest….. slaap jij al weer?

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Pffff ik ben ook alweer 2 x wakker geweest….. slaap jij al weer?
Nope 😅 ook mega last van maagzuur continu en als ik merk bijna in slaap te vallen moet ik weer gaan verliggen door hevige pijn in mijn been of een zere heup/onderrug…. 😥 Ik probeer maar te denken dat de baby vannacht een slapeloze nacht zou hebben als ze er is 😂 maar ze is in m’n buik juist helemaal niet mega bewegelijk nu en me dus ook niet aan het wakker houden haha

5 maanden geleden

Goedemorgen, jullie ook hier...🤣

5 maanden geleden

Goodmorning dames 🙋🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op IertjePiertje

Nope 😅 ook mega last van maagzuur continu en als ik merk bijna in slaap te ...
Pffff hoe ver ben je?

5 maanden geleden

Reactie op x-demamavan-x

Pffff hoe ver ben je?
Vandaag 36 weken! Komt steeds wat dichterbij, van mij mag ze wel iets eerder komen 😅