30 Reacties
3 maanden geleden
Hier werkt vaker bij krampjes en onrust het volgende (ff uitleg van internet gescoord) en dan speentje tegen houden.
Je kan je kindje ook met zijn buikje op je hand en onderarm leggen. De beentjes bungelen dan aan weerszijde van je hand, het lijfje ligt op je onderarm (buikzijde op onderarm) en het hoofdje rust tegen je borst. Door hem zo te wiegen zakt de pijn vaak.
3 maanden geleden
Reactie op Xjaiimy
Iets van pro biotica geven of sab simplex? Wij zijn nu met sab simplex bego ...
Wij gebruiken infacol, overdag lijkt hij nergens last van te hebben. Het is alleen in de avond na de fles van 18:30u
3 maanden geleden
Reactie op anniiee91
Hier werkt vaker bij krampjes en onrust het volgende (ff uitleg van interne ...
Ik ken deze houding inderdaad. Werk in de kinderopvang en gebruiken deze daar ook vaak voor de allerkleinste.
Helaas helpt dit ook niet bij hem 😩
3 maanden geleden
Reactie op rhnv
Wij gebruiken sab simplex en merken echt een enorme verbetering. Ze slaapt ...
Waar kan je dat halen?
3 maanden geleden
Reactie op Xjaiimy
Iets van pro biotica geven of sab simplex? Wij zijn nu met sab simplex bego ...
Sab simplex mag je in elke fles gebruiken hoor, en dan 15 druppels per fles. Als je bv geeft kun je de druppels voor de voeding met een lepeltje geven
3 maanden geleden
Wij gebruiken infacol, overdag lijkt hij nergens last van te hebben. Het is ...
Hier ook Infacol, sinds gisterochtend krijgt hij het voor elke voeding.
Hij is héél even rustig als we fietsen met z'n beentjes, in de draagzak slaapt hij wel maar als ik hem dan in diepe slaap neerleg is hij direct wakker en begint hij weer te huilen, over z'n buik wrijven heeft hij nooit fijn gevonden dus dat maakt het alleen maar erger..
Het enige waar hij nog een beetje rustig van wordt is over z'n onderrug wrijven. Maar ja dat kan ik ook niet de hele nacht blijven doen.
Het lukt me ook lang niet altijd om hem te laten boeren en Infacol werkt niet alleen tegen krampjes maar ook tegen vastzittende lucht.
Ik heb 2 nachten met hem beneden gezeten omdat ik er geen kant mee op kon en sinds afgelopen avond LIJKT hij rustiger te zijn..
Hij heeft net zelfs al 3 uur in z'n co-sleeper geslapen. Nou, dat hoefde ik écht niet te proberen eergisteren. Fingers crossed dus dat de Infacol helpt en hij rustigere nachten gaat krijgen! 🤞🏼🤞🏼
3 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hier ook Infacol, sinds gisterochtend krijgt hij het voor elke voeding.
H ...
Ow wat fijn dat de infacol werkt voor je zoontje.
Het lijkt me pittig als je 2 nachten beneden zit met een kindje die ontroostbaar is.
Wij zijn begonnen met jbpm. Hopelijk werkt dit voor ons ook
3 maanden geleden
Even rondlopen met tijger op de tak houding en daarna deze twee uur op je borst laten slapen terwijl jij tv kijkt oid..
3 maanden geleden
Reactie op rhnv
Wij gebruiken sab simplex en merken echt een enorme verbetering. Ze slaapt ...
Hier ook.. moeten haar nog wakker maken snachts ivm kleine baby. Maar slaapt ook van 23.00/ 04.00 uur. (Moeten snachts na 5 uur wakker maken) Maar vooral dan in de avond last van krampjes. Al is dat met de sab simplex al minder gelukkig 😊
3 maanden geleden
Klinkt als krampen en prikkels. Lekker bij je houden in ieder geval, ook al is het slopend. Niet direct plat leggen na een voeding. Ipv voeding ophogen zou ik wat minder voeding geven(of vaker kleinere hoeveelheden). Op tiktok staan ookgoede videos van hoe de baby te laten bewegen ...bv dat fietsen maar dan effectief want alleen met de benen trappen helpt niet....hele buik moet ook mee bewegen (als je als volwassene niet beweegt raak je ook snel verstopt aka krampen). Warme pittenzak op buik(kipkep). Cinababy op speen. En af en toe eens aan iemand anders overlaten zodat je zelf niet gek word...
3 maanden geleden
Waar kan je dat halen?
Je kunt het bij bol.com bestellen zag ik vandaag 😊
3 maanden geleden
Reactie op kich
Als hij zijn flessen niet leeg drinkt. Zou het dan niet kunnen zijn dat jul ...
We gaven eerst 100cc, deze dronk hij al een tijd leeg en leek de laatste paar dagen nog honger te hebben daarna, dus vandaar opgehoogd naar 135cc