30 Reacties

3 maanden geleden

Waar kan je dat halen?
Gewoon op bol.com 😉

3 maanden geleden

Het zou ook kunnen dat de osteopaat iets heeft los gemaakt wat nu weer vast is gaan zitten, waarschijnlijk heb je nog een afspraak staan? Hier was het na de eerste afspraak een paar dagen rustig en dan begon het weer. Ik ben zelf wel eens eerder terug geweest omdat het niet meer ging.

3 maanden geleden

Reactie op Vis0703

Gewoon op bol.com 😉
Ik heb t besteld, komt donderdag binnen ... Vanavond even alleen wezen wandelen en toen ik thuis kwam zei man lief dat hij alleen maar aan het huilen was, schone luier, flesje, bij hem liggen werkte allemaal niet. Hij is vandaag meer wakker geweest dan dat hij geslapen heeft, dus hij was bek af...ik heb hem in mijn armen genomen en de vaatwasser gaan uitruimen en inruimen en hij viel in slaap. Nu ligt hij in het baby nestje en huilt soms heel eventjes...ik ga straks op de bank liggen en zie wel hoelaat hij weer komt...hoop dat het snel donderdag is en ik de druppeltjes kan geven. Het is zo zielig voor hem...

3 maanden geleden

Hier ook de afgelopen dagen drama in de avond. Ik ben zelf naar de huisarts en huisartsenpost geweest omdat ze op een gegeven moment benauwd van het huilen was. Zo super zielig. Ze had ineens van 5 poepluiers op een dag naar 4 dagen geen. Dus de huisarts constateerde erg veel lucht in de darmen en waarschijnlijk ook wat ontlasting. Ik heb lactulose mee naar huis gekregen. En sinds zei veel ontlasting heb gehad, is het iets rustiger (zeg ik nu uiteraard erg voorzichtig haha) verder gebruik ik darmkrampjes druppels van de Etos en probiotica. Verder helpt het bij mij om haar in foetus houding tegen me aan te houden en te wiegen of dragen in de draagzak. En oja auto houden!!! Vorige nacht om 3 uur ‘s nachts in de auto gezeten. Ze werd wel rustig en haar daarna stil in bed gekregen waarna ze wel 4 uur heeft geslapen. Verder is het uitzingen de krampjes periode. Het is heel zwaar, vind ik dan tenminste. Sterkte mama, maar dat kan jij wel!

3 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Hier ook de afgelopen dagen drama in de avond. Ik ben zelf naar de huisarts ...
Auto rijden**

3 maanden geleden

Sommige baby’s hebben vaak last van prikkelverwerking in de avond de welbekende huiluuurtjes. Slaapt hij de hele dag in de herrie/onderweg of ligt hij ook al wel eens rustig op zijn kamertje? Hier hebben we ook vaak dat ons zoontje niet in slaap kan komen maar dan geef ik de voeding gewoon wat eerder zodat hij in slaap valt desnoods maak ik dan bijv maar 2 schepjes dat helpt vaak goed. Ook de cinababy druppels van vsm helpen hier erg goed zoals ook een tutje en whitenoise. Succes hopelijk is het snel voorbij!

3 maanden geleden

Reactie op Bloempje300

Sommige baby’s hebben vaak last van prikkelverwerking in de avond de welbek ...
Wij zijn veel thuis en hij slaapt alle dutjes op zijn kamer of in de co sleeper met white noise aan. Gisteravond heb ik ook een extra voeding gegeven omdat ik dacht dat hij honger had. Daar heeft hij maar 30 cc van op. Toen sliep hij een half uur en was daarna weer wakker. Ook hebben we een warmtekussen op zijn buikje gelegd. Dit leek ook niet te helpen. Ik heb sab simplex besteld. Komt vandaag binnen. Denk niet dat het krampjes zijn, want hij heeft het alleen tussen 18:30 en 22:30. De rest van de dag geen krampjes en hij boertje ook heel goed tijdens en na zijn flesjes. Sinds we jbpm gebruiken poept hij ook weer 3 a 4x per dag ipv 1x.

3 maanden geleden

Ben benieuwd wat Sab Simplex doet! Hier is het ook steeds 4 uur feest maar het blijft nog binnen de perken qua huilen. Als je op whitching hour zoekt vind je ook wel wat erover.