Hoi lieve mamma鈥檚 ,
Ik ben een beetje op zoek naar herkenning en misschien bevestiging dat het erbij hoort en het niet aan mij/ons ligt 馃ス.
Sinds een aantal dagen is ons zoontje van 3,5 week een stuk onrustiger. Hij wil niet in de box slapen, enkel in de armen van pappa of mamma. Hij vecht regelmatig tegen zijn slaap, je ziet dat hij dan super moe is maar hij wil dan niet in slaap vallen. Hij huilt beduidend meer dan we van hem gewend zijn en komt zelfs een beetje driftig over. Voorheen moesten we hem a 4 uur echt wekken voor de fles en nu komt hij regelmatig al na 2 uur. Ik twijfel dan of het echt honger is of misschien toch iets anders. Het voelt soms een beetje alsof ik als mamma faal omdat ik hem voor m鈥檔 gevoel dan niet kan geven wat hij nodig lijkt te hebben? Omdat hij dan zo overstuur raakt. En alles oplossen met de fles lijkt me ook niet de oplossing..
hij is ook onwijs druk met z鈥檔 armpjes en beentjes dat 谩ls ik hem heel zachtjes weg wil leggen als hij slaapt, hij zichzelf wakker maakt met z鈥檔 armen en benen.
Het zal ongetwijfeld een fase zijn maar soms twijfel ik aan mezelf of ik het allemaal wel goed doe/zie..
Liefs