8 Reacties
één maand geleden
Och joh wat naar dat je hier zo lang mee moet lopen. Ik zou inderdaad langs de huisarts gaan hoor! Ik denk dat misschien een wondverpleegkundige vanuit de thuiszorg je kan helpen! (Ik ben zelf wijkverpleegkundige en we hebben hele fijne wondverpleegkundigen in dienst). Dit kun je zelf aanvragen maar ook wel via de huisarts denk ik hoor. En anders kan die je misschien doorverwijzen
één maand geleden
Ja ik loop gelukkig nog onder controle bij de verloskundige vh ziekenhuis. Twee weken geleden vond ze inderdaad dat het erg traag gaat maar wel dat het er goed schoon en nog mooi rood uitziet. Dat rode is goed zegt ze want dan kan het nog aan elkaar groeien. Ze gaf toen wel aan dat wanneer er wel wild vlees komt ze het opnieuw moeten open halen en hechten, ai!!! Maar zo ver is het nog niet. Over twee weken weer een afspraak bij haar, ik hoop heel erg dat ze het niet hoeven open te halen weer! 😖
één maand geleden
Pfoee heftig! Ik vond 4 weken al lang bij mij 🙈 Heb je toevallig al Aryana tinctuur druppels gebruikt?
Ik deed dit op een gaasje op de wond, daarna half uur luchten overdag. Ook deed ik de druppels in een waterfles en spoelde ik dus mee.
Hopelijk helpt het en geneest het snel!
één maand geleden
Reactie op Charis91
Pfoee heftig! Ik vond 4 weken al lang bij mij 🙈 Heb je toevallig al Aryana ...
Ja de eerste weken idd in de spoelfles en in maandverband gedaan. Op den duur mee gestopt omdat ik niet het idee had dat het veel deed. Maar misschien maar weer mee beginnen, alle beetjes helpen 🙈
één maand geleden
Hier duurde het ook 7 weken en daarna hebben ze wild vlees aangestipt en sindsdien gelukkig geen last maar heb heeeel lang met pijn gelopen of gezeten hier hielp het om af en toe zonder ondergoed te slapen en het droog houden
één maand geleden
Hier duurde het ook 7 weken en daarna hebben ze wild vlees aangestipt en si ...
Mijn hechting is wel goed geheeld maar heb wild vlees over gehouden, mijn vk zij dat ik dit idd kon aanstippen bij de gynaecoloog, dit wil ik gaan doen maar vind dit toch een beetje eng, deed het aanstippen zeer ?
één maand geleden
Reactie op CarinaMaria
Mijn hechting is wel goed geheeld maar heb wild vlees over gehouden, mijn v ...
Vond het niet prettig en wel 2 dagen wat ongemak maar gelukkig snel over