De Kraamzorg heeft mij heel specifiek verteld hoe ik het bedje moet op maken. Ik merk dat m’n dochter het vreselijk vindt om in zo een strak opgemaakt bedje te liggen. Ze trapt wild om haar heen. Zijn er ook kids die gewoon zonder beddengoed, maar mét fijne slaapzak slapen?
Hier trapt de kleine ook alles af en werd hij steeds wakker van z'n bewegingen.
Nu heeft tie de puck a baby piep. Werkt perfect.
Weet niet hoe oud je kindje is, maar dat slaapzakje maf geloof ik pas na de kraamweek.
Beide kinderen hier altijd met dekentje geslapen, ook niet te strak want ze moeten de optie hebben om de deken weg te schoppen en dan slapen ze prima, inbakeren geprobeerd en was nog veel erger. Slaapzak nooit geprobeerd
Mijn 1e dochter heeft lang in een love to dream slaapzak geslapen. Nu bij ons 2e dochtertje ook weer en ze is een stuk rustiger. Wij hebben dus geen beddengoed
Wij hebben de slaapzakjss van Fedde en Kees gekregen van zwager en schoonzus en werken hier erg goed! Zoontje is nu 3 weken. Slaat zichzelf dan wakker als hij met zijn handjes maait maar zo zitten de handjes naar beneden maar nog wel met meer bewegingsruimte in vergelijking met inbakeren.
Hier ligt hij in z'n romper, met een grote hydrofiele doek erover. Meestal trapt hij die van zich af en dan slaapt hij dus enkel in z'n romper (maar de warmte blijft heel erg hangen boven, het is ca 25 graden op de kamer, dus het is ook niet te koud voor hem nu. Als het kouder wordt ga ik denk ik ook naar een slaapzak kijken).