36 Reacties

4 maanden geleden

Heel herkenbaar, mijn moeder is vorige zomer overleden 😔 niemand kan haar vervangen, en al veel momenten gehad in de zwangerschap die daardoor extra gevoel van rouw opriepen. En dan moet de bevalling nog komen...

4 maanden geleden

Ik ben mijn moeder verloren tijdens mijn zwangerschap. Nu een paar maanden geleden. Alleen had geen contact met haar. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een moeder gemist. Maar ik herken enorm wat je zegt dat het gemis nu nog veel sterker naar boven komt. Het is een leegte die door niets of niemand kan ingevuld worden zoals ik het ervaar. Heel veel sterkte voor jou 😘

4 maanden geleden

Reactie op Bianca020

Heel herkenbaar, mijn moeder is vorige zomer overleden 😔 niemand kan haar ...
EXACT dat wat je zegt ja. Nu overviel het mij ook weer. Komt soms als een bom binnen als je het niet verwacht. Dikke knuffel

4 maanden geleden

Reactie op Anne692

Ik ben mijn moeder verloren tijdens mijn zwangerschap. Nu een paar maanden ...
Ja dat lege gevoel is inderdaad het ergste. Jij ook dikke knuffel. In mijn kring ben ik de enige dus anderen leven zich wel in. Maar zij bevallen wel met hun moeder erbij of ze komt daarna naar het ziekenhuis.

4 maanden geleden

Yep herkenbaar, me moeder is nu 2 jaar geleden overleden en was er van begin tot eind bij, bij me zoon destijds. Nu heeft ze niet eens geweten dat er een 2de kind aan komt. Vind het zo lastig. Ik ben nu 39 weken en voel me heel alleen de laatste weken tijdens me verlof enzo

4 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Ja dat lege gevoel is inderdaad het ergste. Jij ook dikke knuffel. In mijn ...
Ja dat is super eenzaam. Ik herken het. Weet dat je niet alleen bent en dat er anderen zijn zoals wij die dit maar al te goed kennen ♥️

4 maanden geleden

Yep herkenbaar, me moeder is nu 2 jaar geleden overleden en was er van begi ...
Dikke knuffel herken je gevoel heel erg vandaar dit topic. Was vooral op zoek naar lotgenoten, omdat ik in mijn krijg de enige ben.

4 maanden geleden

Mijn moeder overleed tijdens mijn vorige kraamtijd en hoewel dat inmiddels twee jaar geleden is, denk ik zo voor mijn uitgerekende datum weer steeds meer aan haar en wordt het gemis ook weer groter. Onze moeders hebben deze fase ook met ons meegemaakt en het is echt verdrietig dat we ze niet bij ons hebben. Sterkte allemaal 💫

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Mijn vader is afgelopen maandag overleden mbv euthanasie. Hij had dementie en kon de geboorte van de baby niet meer afwachten (ben nu ruim 37 weken). Ik vind het een hele verwarrende periode, zo het combineren van rouw en geboorte…

4 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Mijn moeder overleed tijdens mijn vorige kraamtijd en hoewel dat inmiddels ...
Jij ook veel sterkte!!!

4 maanden geleden

Reactie op lucialala

Heel herkenbaar! Mijn vader is afgelopen maandag overleden mbv euthanasie. ...
Oh wat erg voor je. Gecondoleerd dikke knuffel.

4 maanden geleden

Mijn vriend is zijn vader 22 jaar geleden verloren waar hij heel veel moeite mee heeft gehad en nog af en toe met bepaalde momenten. Ik ben nu 37 weken zwanger van zijn eerste kindje en laatst werd hij daar wel emotioneel over dat zijn vader nooit zijn kleinkind zal zien en kennen en zij hem ook niet.

4 maanden geleden

Ik ben mijn moeder verloren toen ik 22 was en mijn vader toen ik 26 was, ik mis ze elke dag, maar man, tijdens de zwangerschap is het toch echt wel op z'n max. Wat ik ook heel erg verdrietig vind is dat ze mijn kinderen nooit hebben kunnen zien, gelijk weer tranen in m'n ogen nu natuurlijk 🙈 Ik vind het ook lastig, want anderen begrijpen je vaak ook niet. Maar weet, je bent niet alleen ❤️

4 maanden geleden

Jep! Toen ik 17 was. Natuurlijk mis ik haar en wil ik het graag met haar delen, maar ik heb ook heel veel vragen, hoe zou het zijn? Ik ben nooit ‘volwassen’ geweest toen zij nog leefde, dus vind het ook heel lastig wat ik dan precies mis… Behalve haar aanwezigheid en het idee om met je moeder te kunnen praten en fantaseren. Anderzijds ook veel meer ergernis aan schoonmoeder/zus, tante en nieuwe vriendin van vader 🥲

4 maanden geleden

Ik ben mijn moeder vorige week verloren. 😭😭 Ik ben 38 weken zwanger. Mijn moeder was mijn beste vriendin en ik heb geen idee hoe ik het zonder haar moet doen.

4 maanden geleden

Reactie op avsv

Jep! Toen ik 17 was. Natuurlijk mis ik haar en wil ik het graag met haar de ...
Ik ook, toen ik 26 was. Nu in verwachting van ons 1e kindje en het gemis komt met vlagen intens naar boven. 😢 Wat zou ze een fantastische oma zijn geweest! Ik herken ook zo wat jij zegt, de ergernis aan anderen die de rol van mijn moeder willen opvullen… dat vind ik zo moeilijk, want goed bedoeld maar zeer irritant 🥲

4 maanden geleden

Heel herkenbaar alleen bij mij is me vader 2 dagen voor de geboorte van me dochter overleden dus ik kan je goed begrijpen . Enigste wat je kan doen is bedenken hoe trots ze zullen zijn. Probeer der kracht uit te halen 😊 Heel veel sterkte

4 maanden geleden

Ik ben mijn moeder verloren toen ik 30 was. Op mijn 31e werd ik moeder van ons eerste kindje en nu zwanger van de 2e. Het gemis is enorm 😢

4 maanden geleden

Reactie op GG

Ik ben mijn moeder vorige week verloren. 😭😭 Ik ben 38 weken zwanger. Mij ...
Oh wat verschrikkelijk verdrietig.... heel, heel veel sterkte! 💕

4 maanden geleden

Reactie op lucialala

Heel herkenbaar! Mijn vader is afgelopen maandag overleden mbv euthanasie. ...
Wat ontzettend heftig.... sterkte! 💕