12 Reacties

3 maanden geleden

Bij de ‘gewone’ kleertjes leg ik het hoofdje altijd in de opening, en haal hem vervolgens rustig over het hoofdje heen. Dan hoef je niet zo erg het hoofdje op te tillen. Misschien beetje moeilijk uitgelegd, maar hoop dat je het begrijpt ☺️

3 maanden geleden

Wij hebben de tip gekregen van de kraamzorg; Bijvoorbeeld rompertje, zo op te rollen dat je alleen de opening van het hoofdje heb. Die leg je op de kussen; hoofdje erop en dan kan je hem heel makkelijk over het hoofdje trekken. Het is beetje lastig uitleggen maar hopelijk begrijp je het 🙈

3 maanden geleden

Rompertjes die geen overslag hebben kan je ook vanaf de onderkant aantrekken. Die hebben namelijk enveloppe mouwtjes, waardoor ze makkelijk over de schouders heen kunnen.

3 maanden geleden

Oh zo kan ik het nog wel even proberen! Maar ik denk dat ik toch meer fan ben van overslag kleertjes 😅

3 maanden geleden

Dat is een lieve tip maar echt mega persoonlijk… Onze dochter was best stevig en mijn vriend uhhh ‘onhandig’ eindstand kreeg die man geen overslag romper aan en ging alles prima over dat koppie. Kon ik na al die overslagrompers dus dubbel normale rompers kopen 😀

3 maanden geleden

Vanaf de onderkant aandoen!

3 maanden geleden

Hoofdje in de opening leggen is inderdaad een goede tip 👍🏼 en het scheelt duidelijk ook wel wat voor een stof het is

3 maanden geleden

Ik zweerde bij de eerste ook bij overslagrompers hoor en nu liggen ze ook weer klaar! Ook met uittrekken als ze vies zijn fijner vind ik.

3 maanden geleden

Hier ook grote fan van overslag rompers en shirtjes!

3 maanden geleden

Ik HOU van overslagrompers! En boxpakjes die je helemaal met drukkertjes dicht moet maken. Onze baby had niet van al dat gefrunnik dus een trui over het hoofdje heen en dan óók nog knoopjes dichtdoen daarna, duurt hem echt te lang 😅

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik HOU van overslagrompers! En boxpakjes die je helemaal met drukkertjes di ...
had = houdt *

3 maanden geleden

Mocht je toch een normale romper hebben je kan het beste de romper opstropen waar het hoofd door heen gaat, dat er dus een cirkel ontstaat en dan til je hem of haar hoofd op en leg je die in die cirkel. Dan trek je de voorkant zo over het hoofd heen en klaar 👍 is een handigheidje die je moet krijgen haha