22 Reacties

2 maanden geleden

Difrax werkt als een wonder hier

2 maanden geleden

Hier een flesje van mam wat werkt uit zo'n gratis babypakket. Geef ook borstvoeding en deze pakte hij meteen goed

2 maanden geleden

Ik heb naast de borstvoeding de flessen van Lansinoh gebruikt. Deze pakte mijn zoontje direct.

2 maanden geleden

Lansinoh inderdaad. 😊

2 maanden geleden

Afleiden tijdens het geven van de fles hielp bij ons. We hebben de hele tijd met zo’n knisperboekje gekraakt en toen lukte het wel!

2 maanden geleden

En als je het op een ander tijdstip probeert? Ik geef ook borstvoeding en af en toe een flesje, maar onze dochter pakt ‘s avonds ook minder goed de fles dan overdag. Denk omdat ze dan vaak nog half slaapt als we haar voeden. Overdag is ze meer wakker.

2 maanden geleden

Bij ons hielp uiteindelijk de Lansinoh fles en de melk goed warm maken. 😊

2 maanden geleden

Bij ons pakt ze idd ook difrax en mam flesjes

2 maanden geleden

Ik zou een ander tijdstip proberen. Ook willen ze t vaak niet van hun moeder. Kan iemand anders t flesje geven?

2 maanden geleden

Ik zou lansinoh adviseren! Onze zoon wilde geen een fles behalve de Lansinoh, nu met onze dochter meteen met de lansinoh begonnen en dit gaat goed. De opzetstukken van de lansinoh flessen voelen veel zachter aan als bijv van dr Brown.

2 maanden geleden

Reactie op HHbaby

En als je het op een ander tijdstip probeert? Ik geef ook borstvoeding en a ...
Heb dit geprobeerd vandaag! Ze heeft net 70 ml gedronken uit een fles dus er zit vooruitgang in💪🏻 dankjewel!

2 maanden geleden

Lansinoh is goed

2 maanden geleden

Wij gebruiken difrax en die pakt hij goed. Op aanraden van de kraamzorg is papa wel de enige die de fles aanbied. En ze zei ook dat sommige babies wat kieskeuriger zijn en echt moeten wennen aan melk die in de koelkast of vriezer is geweest. Dus misschien kan het helpen om te beginnen met vers afgekolfde melk in de fles te geven.

2 maanden geleden

Reactie op Oktober2022

Ik zou lansinoh adviseren! Onze zoon wilde geen een fles behalve de Lansino ...
Heb deze ook besteld! Zag dat deze flessen ook van glas zijn, ben benieuwd… bedankt voor de tips!

2 maanden geleden

Herkenbaar probleem. Wij zijn 2 weken aan het stoeien geweest hiermee (en nu nog wel een beetje). We hebben nu de Philips avent fles en die pakt ze. Wel met afgekolfde melk van dezelfde dag. Vooral belangrijk dat er geen prikkels voor haar zijn in de omgeving en dat we zelf ook rustig zijn. Bij ons pakt ze nu sinds 3 dagen mondjesmaat de fles en soms weigert ze nog, maar het is blijven oefenen.

2 maanden geleden

Bij de eerste medela speen, bij de andere 3 de mam flesjes. Blijft even zoeken

2 maanden geleden

Wij hebben de flesjes van Hegen en zijn er super blij mee. De fles is hier nog geen 1 keer geweigerd!

2 maanden geleden

Onze zoon pakte ook geen fles tot we de lansinoh gekocht hadden en die pakte hij wel!

2 maanden geleden

Wij gebruiken vanaf de laatste dag kraamzorg 1x pd een bibs glazen fles, vanaf het eerste moment perfect! 👌🏻

2 maanden geleden

Hier ook Lansinoh bij beide kinderen het beste na de voeding