10 Reacties

één maand geleden

Niet meegemaakt, maar denk dat het vergelijkbaar is met een "open" wondje en dan kan het zijn dat het zuur van je urine een wat branderig gevoel geeft...

één maand geleden

Ja trekt na 2/3 dagen volledig weg, hier hielp wat vaseline smeren

één maand geleden

Ja trekt na 2/3 dagen volledig weg, hier hielp wat vaseline smeren
Ik heb net gekeken met een spiegeltje, het wild vlees lijkt weg te zijn maar daaronder (op de plek waar het wildvlees zat) lijkt het volledig open en bloed ook rood, dit is dus normaal? Of hebben ze toch niet goed gedaan, want ze gaf aan mij aan dat ik geen pijn of last meer zou hebben. Ik probeer het nu zoveel mogelijk te luchten in iedergeval met de hoop dat het gewoon natuurlijk heelt

één maand geleden

Reactie op CarinaMaria

Ik heb net gekeken met een spiegeltje, het wild vlees lijkt weg te zijn maa ...
Bij mij was het vooral wit grijs “vlees” verlies heel klein beetje bloed gehad maar inderdaad drogen en als je inlegkruisje draagt beetje vaseline doen met slapen anders schuurt het zo in bed 🤣 Denk als het pijn blijft doen en bloedverlies even navragen na 3 dagen?

één maand geleden

Bij mij was het vooral wit grijs “vlees” verlies heel klein beetje bloed ge ...
Klopt had het ook heel grijs en de grijze plekken die loslaten lijken dus nu open wondjes, ik ga het zo veel mogelijk laten drogen aan de lucht in het weekend, en anders maandag eventueel bellen, dankjewell !

één maand geleden

Ik had 2x moeten aanstippen. Het deed ontzettend pijn na het aanstippen de eerste paar dagen. Ook pijn bij het zitten nog. Maar na 2x aanstippen en nadat de wond geheeld was, helemaal geen last meer gehad. Even geduld hebben en aankijken, mocht je langere tijd nog last ervaren adviseer ik je weer langs de gynaecoloog te gaan. Sterkte!

één maand geleden

Jullie dus ook last van granulaatweefsel? Ik moet er maandag voor naar de huisarts (of zal deze doorverwijzen naar de gynaecoloog?). Doet het aanstippen pijn?

één maand geleden

Reactie op FRL91

Jullie dus ook last van granulaatweefsel? Ik moet er maandag voor naar de h ...
Ik was zelf echt een beetje angstig voor het aanstippen, omdat ik er ook best wel last van had, maar vond het reuze meevallen, op sommige plekjes prikte het en op sommige plekjes voelde ik helemaal niks, alleen achteraf dus last van maar dit heeft niet iedereen dus hoop dat het voor jou goed en snel geneest ☺️

één maand geleden

Reactie op CarinaMaria

Ik heb net gekeken met een spiegeltje, het wild vlees lijkt weg te zijn maa ...
Vorige week is het bij mij aangestipt! Doet inderdaad even twee dagen zeer om had zelfs bloeden bij drukken. Maar het laat ook een wond achter dus dat is logisch. Lanette zalf erop maar zonder zalf gaat het ook vanzelf over☺️ maak je geen zorgen