6 Reacties

één maand geleden

Pfff ik heb ook heel erg last van mijn knieen en rug en nu ook re heup! Ik ga naar de fysio maar het helpt niet heb gwn moeite met opstaan lopen en al Ik volg even mee

één maand geleden

Ik ben 6 weken pp en heb dit ook. Ook echt hele zere handen, pijnlijke knokkels en weinig kracht. Ik kijk het nog even aan, want mijn theorie is dat alles nog soepel is en nog niet alles op z’n plek na de bevalling (bijv de buikspieren waardoor je sneller last hebt van je rug). Maar denk wel om over een aantal weken wel de fysio of huisarts in die schakelen als het niet weg gaat. Echt ook heel zwaar met zo’n kleintje om te tillen enzo pff

één maand geleden

Ik heb dit ook. Vorige 2 zwangerschappen ook. Komt omdat de gewrichten verweekt waren door de relaxine tijdens de zwangerschap en nu alles weer “stijf” wordt. Is echt heel naar maar het gaat vanzelf over

één maand geleden

Ik heb dit ook! Vooral enkels, voeten en mijn handen. Handen en polsen begon ik zelfs aan carpaal tunnel syndroom te denken. Ik had dit na m'n eerste zwangerschap en bevalling niet. Ben nu bijna 7 weken geleden bevallen. Klinkt wel logisch van dat relaxine. Toch nog even aankijken.

één maand geleden

Ik heb dit ook en wss heb je het vaak niet door maar soms kan je echt een verkeerde tilhouding of vasthouden hebben en daar merk je dagen erna de stijfheid 😜

één maand geleden

Ja komt door de relaxine en als je borstvoeding geeft blijft dit hormoon zelfs langer in je lijf, begreep ik van de fysio