46 Reacties
één maand geleden
Fijn dat je dit oook deelt, ik zag er al tegenop (wij zitten hier midden in de krampjespiek en hoopte op wat rust hierna haha).
één maand geleden
Mijn dochtertje precies hetzelfde. Jeetje wat een scheetjes. Maar voor de rest helemaal niets gemerkt
één maand geleden
Hier ook alleen wat extra scheetjes en poep, verder weinig last van.
één maand geleden
Hier ook weinig last! Misschien een scheetje meer maar verder altijd net zo tevreden als altijd
één maand geleden
Hier hetzelfde! Nauwelijks klachten, klein beetje meer krampjes en verder niks..
Voor de andere kleintjes hopelijk gaat het snel beter🍀
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Mijn kind poept maar 1x per week. Can’t wait tot ie rota mag 😂
Hahaha de mijne had geen last ervan. Gewoon z’n normale poeppatroon. 😅 het stonk wel als de hel😂
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Mijn kind poept maar 1x per week. Can’t wait tot ie rota mag 😂
Hahahaha mooi. Ik dacht hetzelfde, want ook een slechte poeper hier. Maar ‘helaas’ heeft Rota geen effect gehad op haar darmpjes haha
één maand geleden
hier ook wat extra poepluiers en veel scheetjes idd! Ook iets meer hangerig de dag erna, maar niet extreem.
één maand geleden
Hier gister eerste Rota vaccin gehad. Eigenlijk zelfde als anderen. Wat meer scheetjes en wat onrustiger. Verder weinig aan de hand. 😊
één maand geleden
Nu precies een week geleden het rota vaccine gehad. Ze was diezelfde dag wat hangerig en huilerig. Dagen erna normaal aantal poepluiers die wat meer stonken, misschien wat meer scheetjes tussendoor (ochtend). Voor de rest is het mij erg meegevallen, was ook bang voor toename van krampjes, eindeloze diarree luiers en een ontroostbaar meisje. Gelukkig niet :)
één maand geleden
Gistermiddag vaccin gehad, ze had in de avond wat krampjes maar omdat we ook in de 6-8 weken krampjes piek zitten kan ik dit niet direct relateren aan het vaccin. Vanmorgen wel voor het eerst een diarree luier over me heen tijdens het verschonen 😂! Dus bij deze gewaarschuwd haha, zij leek er geen last van te hebben. Ook de nacht is normaal verlopen (slaapt altijd van 22-05u).
één maand geleden
Gisteren eerste dosis gehad.
Wel 3x ontlasting gehad gisteren (normaal meestal 1x PD of evt 2 maar dan de eerste luier en in de avond nu 15u/19u/23u
Nog geen duidelijk verschil in krampjes/buikpijn... maar begreep dat het 1-3dgn kan duren voor het zich uit, maar hopelijk blijft het hierbij