13 Reacties

2 maanden geleden

Nu bij de tweede ook echt slecht.. Echt balen

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Nu bij de tweede ook echt slecht.. Echt balen
Ja misschien nog teveel hormoon in lichaam? Hoor ook vaak dat vrouwen na een aantal maanden als een speer gaan.

2 maanden geleden

Ja misschien nog teveel hormoon in lichaam? Hoor ook vaak dat vrouwen na ee ...
Eet jij wel goed of minder calorieën? Ik moet zeggen dat ik dat niet doe, maar ik geef borstvoeding en dit deed ik bij mijn eerste ook niet (goed eten), en toch ging het toen zo veel sneller. Ik snap dus aan de ene kant wel dat ik niet afval, maar je hoort ook zo vaak met borstvoeding (waar je ook echt veel honger van krijgt), dat mensen zo snel afvallen. En het is dus zo’n verschil met de eerste, wel echt jammer.

2 maanden geleden

Zelfde hier.. ook al een aantal weken op m’n voeding aan t letten en veel meer aan het bewegen dan tijdens de zwangerschap en er komt eigenlijk alleen maar bij ipv af…

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Eet jij wel goed of minder calorieën? Ik moet zeggen dat ik dat niet doe, m ...
Ik geen geen BV, en ik eet minder en gezonder, daarnaast loop ik sowieso wel een uur per dag. En als we sporten is dit 2-3x per week bovenop dat uurtje wandelen. Ik heb het idee dat m’n lichaam gewoon nog even tijd nodig heeft om vocht ect kwijt te raken. Eventueel spieren wat ik aanmaak… tis alsnog frustrerend, wil der zo graag vanaf

2 maanden geleden

Ik gaf/geef wel bv, maar ben na beide bevallingen in de eerste 2 weken gewicht verloren, en daarna stond het stil (terwijl er beide keren nog wel 10 kg te gaan was/is😅). Omdat ik bang ben dat mijn productie keldert, wil ik geen calorietekort. Maar ik at best goed en bewoog veel. Mijn ervaring: ik viel pas af toen ik de nachten weer (grotendeels) mocht doorslapen van de baby. Ik heb me er voor nu maar bij neergelegd dat deze 10kg er dus ook nog wel even aanzitten 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Erp

Ik gaf/geef wel bv, maar ben na beide bevallingen in de eerste 2 weken gewi ...
Dit herken ik wel, hier zit er ook nog 10 kg ‘teveel’ aan en dat blijft een beetje stil staan. Mijn ervaring is dat het tijd nodig heeft. Na mijn eerste zwangerschap duurde het een paar maanden (en weer fietsen naar het werk) voordat er schot in kwam. Er zijn alsnog een paar kg blijven plakken voordat ik weer zwanger werd.

2 maanden geleden

Misschien vocht ?

2 maanden geleden

Ik merk dat het er deze keer ook minder snel af gaat. Eerste zs 20 aangekomen, na 6 maanden weer op gewicht. 2de 30 aangekomen en na ongeveer 9 maanden weer op gewicht. Deze rond 25 aangekomen en er is nu 12 af. Maar de afgelopen 2 weken maar 1 kilo. Denk toch gewoon zo doorgaan zoals je doet. Goed eten en bewegen. Dat moet z’n vruchten gaan afwerpen!!! En dat Albert vocht weg is na 14 dagen klopt niet hoor. Bij mij duurde dat altijd een paar maanden. Deze keer ook. Heb nog steeds carpaal tunnel syndroom na 4 weken

2 maanden geleden

Dit is mijn eerste kindje. Voor de zwangerschap woog ik 63/64. Eind zwangerschap 94 kg. Ook goed 30kg aangekomen, hield wel heel veel vocht vast. 3 dagen na bevalling was ik al 10 kwijt. Nu is ze bijna 6 weken en ben ik 20 kg kwijt. Ik geef borstvoeding en wandel veel. Ik hoop dat zodra ik sporten weer beetje mag/kan oppakken ik de overige 10 ook kwijt raak😅

2 maanden geleden

Reactie op rhnv

Dit is mijn eerste kindje. Voor de zwangerschap woog ik 63/64. Eind zwanger ...
Wat knap!.. ik ben ook 30 kilo aangekomen en er is nog geen gram af… zo veel aan het bewegen, op m’n eten aan het letten en iedere week weer teleurgesteld als ik op de weegschaal sta 😕

2 maanden geleden

Reactie op chanel1996

Wat knap!.. ik ben ook 30 kilo aangekomen en er is nog geen gram af… zo vee ...
Ik maak nu om de 2 weken foto’s al sinds ik bevallen ben, en ik ben sinds deze week weer super goed aan het sporten en zie op foto’s wel verschil maar op de weegschaal niet. Weegschaal zegt niet alles🍀

2 maanden geleden

Reactie op chanel1996

Wat knap!.. ik ben ook 30 kilo aangekomen en er is nog geen gram af… zo vee ...
Het komt wel goed! Je hormonen spelen nu ook nog een grote rol😊