56 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op layla223
Je kan tegenwoordig ook verse diepvriesmaaltijden bestellen. Dat wordt dan ...
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken. Altijd handig om daar iets van in huis te hebben/te halen. Zeker als zelf prepping toch een beetje te ambitieus blijkt naast alle andere to do's.
5 maanden geleden
Reactie op layla223
Je kan tegenwoordig ook verse diepvriesmaaltijden bestellen. Dat wordt dan ...
En waarvan is dat dan? Of mag je geen merknamen noemen? Ben wel benieuwd. Wij hebben niet zo鈥檔 grote vriezer om zoveel eten in te vriezen en dit klinkt wel gemakkelijk!
4 maanden geleden
Pastasaus met gehaktballetjes
Lasagne
Curry
Kip met groente en saus (voor bij noedels of rijst)
En wat wij geregeld ook doen is mini aardappel krieltjes in de airfryer (10-12min) en snel iets van vlees uit de vriezer en groente opwarmen (vlees zou je al gaar kunnen invriezen en opwarmen, maar even snel een schnitzel in de pas of vis in de oven en zo klaar 馃槈
4 maanden geleden
Ik heb nu kip in een sate marinade, morgen bakken en sate saus maken en dan de vriezer in. Kan daarna gewoon opgewarmd en lekker met frietjes of aardappels uit de airfryer
4 maanden geleden
Als tussendoortjes: Dadeltaart, granola pindakaas balletjes, bananenbrood. Allemaal hoog in de vezels.
En voor warm eten:
Pastasaus vega en met gehakt
Curry Madras
Groene curry
Bobotie met ananas
Chili con en sin carne
Zalm, kip en gehakt van grutto
Kippensoep
Broccolisoep
Linzen-kokos soep
4 maanden geleden
Ik ben gestaag doorgegaan met het vriezer koken (echt trits op mezelf, zag het niet meer gebeuren). Wat er nu inligt;
- zoete aardappel soep
- curry
- chili con carne
- pasta bolognese
- lasagne
- stroganoffsaus
- nasi
Alles in porties voor 4-6 personen. Morgen alleen nog linzensoep en dan vind ik het welletjes geloof ik. Ons gezin bestaat uit mijn vriend en ik, parttime twee pubers en een peuter dus het geeft me nu zoveel voldoening de fam iig te kunnen voeden straks. Mijn vriend kan veel en doet bijna heel het huishouden maar koken is niet zijn ding haha!
4 maanden geleden
Beste vriendin appte me vandaag, die gaat als dr vakantie begint over 2 weken, diverse maaltijden voor mijn vriezer koken. Stamppot prei, ben ik gek op
Nasi met bami groente
Oranje pasta, die maakt ze met de Bonduelle pureer soepgroente zakjes
En als ik nog meer wensen had moest ik het laten weten.
Zelf ga ik nog spinazie soep met zalm maken voor de vriezer en verder weet ik het nog niet
4 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Beste vriendin appte me vandaag, die gaat als dr vakantie begint over 2 wek ...
Zo dat zijn pas vriendinnen!!
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Zo dat zijn pas vriendinnen!!
Ja ze wilde helpen en vroeg wat ze kon doen voor mij. Dus ik zei wil je stamp prei maken voor me, voor in de kraamweek? En toen is ze gaan denken wat vind ik lekker en kan zij klaarmaken voor mijn vriezer. Zij vind koken leuker dan ik. Ik vind het een noodzakelijk kwaad馃槄.