8 Reacties

3 maanden geleden

Ik had ook een 'luiere' borst, is heel normaal hoor! Had vorige keer tot 14 maanden fulltime gekolfd en had altijd een groot verschil tussen links en rechts. Je kunt altijd is proberen een aantal dagen te power kolven mocht je je productie wat willen opkrikken ('s avonds een uur lang zitten, 10 min kolven, 10 min rust en dat dan dus 3x). Ook zijn er diverse voedingsmiddelen, zoals havermout, die je borstvoeding een boost kunnen geven. Maaaaaaar, heel normaal het verschil tussen beide borsten!

3 maanden geleden

Hoi! Ja dat is normaal. Er is meestal 1 die meer produceert dan de ander. Dit verschil kan met de tijd ook nog verder toenemen. Je kan proberen de minder producerende borst vaker te kolven, eventueel verhoogt dat wat. Maar het hoeft niet

3 maanden geleden

Ohh echt zelfs zo'n groot verschil is dus normaal! Ik zit te denken om een draadloze kolf te kopen voor in mijn bh, die kan ik dan makkelijk wat vaker aan de rechterkant doen. Ik heb nu alleen nog de gehuurde kolf. Thanksss dames 🤗🤗

3 maanden geleden

Jep, hier ook rechts veel minder. Vanmorgen rechts 20 ml rechts en 80 ml links gekolfd!!

3 maanden geleden

Reactie op Rdam 88

Jep, hier ook rechts veel minder. Vanmorgen rechts 20 ml rechts en 80 ml li ...
Oohh blij dat we links hebben he dan is het totaal wel een prima resultaat 😆🍼

3 maanden geleden

Oohh blij dat we links hebben he dan is het totaal wel een prima resultaat ...
Haha ja precies! Denk trouwens dat het bij mij ook te maken heeft met feit dat ik rechts paar keer ontsteking heb gehad en links niet.. ook meer kloven rechts..

3 maanden geleden

Reactie op Rdam 88

Haha ja precies! Denk trouwens dat het bij mij ook te maken heeft met feit ...
Oohh wie weet, ik had in mijn rechteroksel hele grote bulten, die zijn nu net pas weg 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ik heb bijna geen melk in rechts borst en heel kleine dan links borst, ik weet niet wat moet ik doen. Is iemand heeft dezelfde probleem ?