34 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op kich

Ze is allergisch voor een heleboel. Alle noten, sesam, kiwi, ei, perzik, ga ...
Ai al die allergieën, lijkt mij pittig! Je bent waarschijnlijk wel op de hoogte dat als je de darmen aanpakt (lekkende darm) dat je veel voor haar kunt betekenen. Zo niet, dan zeker even het account van Tamara Harbers opzoeken. Ons heeft het volledig eczeem vrij gemaakt en nog gezonder

3 maanden geleden

Reactie op MamFem

Hier wel een schema nu sinds een week. Hij is nu 3 weken, 4 dagen. Hij kr ...
Hoe doe je dat als hij op andere tijden gaat zoeken/huilen om eten? Wij zijn net overgestapt op de fles en hij krijgt al 135 en wil er wel een vast schema in krijgen uiteindelijk maar weet nog niet goed hoe we dat kunnen aanpakken😅 Ben van de eerste gewend bv op verzoek dus daar zat helemaal geen schema in

3 maanden geleden

Vanochtend is hier het CB geweest. Zij geven aan: voeden op verzoek en max 120 ML. We hoeven hem dus niet steeds wakker te maken of strak op de tijd te letten. Dat geeft rust en ruimte!

3 maanden geleden

Gisteren samen gedoucht. Veel makkelijker dan een badje als je het samen met je partner kunt doen! Ik stond eronder en man gaf ons zoontje aan. Heb je meteen huid op huid contact 💟

3 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Vanochtend is hier het CB geweest. Zij geven aan: voeden op verzoek en max ...
CB kan wel meer adviezen geven, maar denk dat je moet doen wat voor jezelf fijn werkt. Onze oudste hebben we op verzoek gevoed. Hierdoor kwam hij in de nacht elke 2 uur dat 7 weken lang. Toen we op ritme zijn gaan voeden sliep hij binnen een week door. Nu zijn we dus direct op ritme gaan voeden. Werkt voor ons prettiger.

3 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

CB kan wel meer adviezen geven, maar denk dat je moet doen wat voor jezelf ...
Ik was wel blij met het advies want elke keer moesten we hem wakker maken ;)

3 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Ik was wel blij met het advies want elke keer moesten we hem wakker maken ; ...
Dat doen wij hier ook. Maar als het voor jullie wel fijn werkt dan is het prima.

3 maanden geleden

Hoe gaat het nu?

3 maanden geleden

Badje is handig om halverwege een voeding te doen. Dus even voeden, badje en daarna weer even voeden.

3 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Hoe gaat het nu?
Nou heel gek; in overleg met het Cb zijn we in voeding omhoog gegaan omdat hij maar 6 flessen per dag kreeg. En nu zijn we naar 120 gegaan en komt hij ineens 7 x per dag. Soms na 1,5-2u al. Maar vraag me af of dat dan niet gewoon een zuig reflex is omdat hij juist last heeft van die grote hoeveelheden. 7xdaags 120cc voor een baby van 3 weken vind ik best veel? Volgens de formule krijgt hij ook te veel, maar het CB geeft aan dat het prima is zolang hij maar onder de liter blijft. Het badderen gaat goed; hebben er een douche douchen moment van gemaakt 2 x per week ; vind hij een stuk chiller :-)

3 maanden geleden

Haha alles wat jij schrijft geldt ook voor ons. Inclusief het douchen. Alleen hier gaat de 120 cc nietaltijd helemaal op. Bij jullie wel?

3 maanden geleden

Als je een speen geeft wat gebeurd er dan? Hier spuugt hij deze uit als hij honger heeft. Dan weten we dus dat het geen zuigbehoefte is

3 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Haha alles wat jij schrijft geldt ook voor ons. Inclusief het douchen. Alle ...
Oh wat toevallig! Haha! We zijn nu terug geschroefd naar 100cc in de kijken wat dat doet.. we hadden echt het idee dat hij te veel kreeg en hier ook last van had (veel meer boeren, scheetjes, krampjes). Nu valt hij toevallig net na 80cc echt in slaap haha. We gaan ook starten van infacol voor de krampjes en lucht. 120cc ging altijd op, maar voor m’n gevoel op karakter en niet omdat hij echt die honger had.. maar goed het is gissen want ik ben hem ook nog echt aan het leren kennen.. wil hem gewoon echt niet te kort doen dus ben wel wat onzeker, juist omdat hij niet zo lekker in z’n hum is de afgelopen dagen. Hoe gaat het slapen overdag bij jullie? Ons jochie vecht echt tegen z’n slaap, met name de middag. Nu wel ko na z’n fles..

3 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Als je een speen geeft wat gebeurd er dan? Hier spuugt hij deze uit als hij ...
Ja die tuft hij uit dus dan weten we het indd ook wel… zo gek dat hij het ene moment er 3-4 uur tussen laat en het andere moment na 1,5 uur al begint te jengelen