28 Reacties

4 maanden geleden

Yes hier ook! Al weken harde buiken, voorweeen, krampen. Baby ligt heel laag, maar nog niks. Morgen uitgerekende datum en ben er echt goed klaar mee 😅 voel me echt in een soort wachtkamer zitten….. hoop dat het snel doorzet voor ons 🌸

4 maanden geleden

Nou dan wil ik graag met je mee praten. Ik ben al over de uitgerekende datum heen. Ook veel gerommel maar nogsteeds geen baby. En mentaal is dit heel vermoeiend. Je denkt jaaa ik mag eindelijk mijn kindje gaan ontmoeten. Maar nee hoor.. ze zitten nog veel te lekker.

4 maanden geleden

Heey! Heel herkenbaar ik ben 40 weken zwanger vandaag. Heb sinds 3 dagen intense voorweeën en harde buiken. Ik dacht gisteravond nu gaat het gebeuren. Helaas waren ze te onregelmatig en zijn de weeën en harde buiken ook weer weg gegaan. Ze heeft ook gekeken naar mijn baarmoedermond die was nog niet rijp genoeg zei ze. Wat ben ik bang dat ik nog tot 41-42 weken door moet lopen.. ik ben er zo klaar mee! Hoeveel weken ben jij nu? Want als je 41-42 weken bent zou ik kijken of je eventueel kunt strippen. Dat ga ik zelf ook doen als het zover moest komen.

4 maanden geleden

Reactie op Annaniem123

Yes hier ook! Al weken harde buiken, voorweeen, krampen. Baby ligt heel laa ...
Ow dan zitten we mega dicht op elkaar. Ik ben overmorgen uitgerekend! Jaa de wachtkamer is wel een goeie metafoor! Ik hoop het ook😬

4 maanden geleden

Herkenbaar.. Officieel moet ik nog een week. Gisteren de hele dag gerommel en echt pijnlijke (voor)weeën. Ik dacht zelf wel dat het de start zou zijn. Het zette niet door, maar ik kon er ook niet door slapen. Uiteindelijk om 2:30 naar bed gegaan en is het toch weer afgezakt. Vandaag is het ook weer behoorlijk pijnlijk. In eerste instantie dacht ik: mooizo, kom maar dame! Maar inmiddels raak ik wel steeds meer uitgeput. Hier nog niet overlegd met de verloskundige, omdat de weeën nog niet minimaal een minuut per keer waren.

4 maanden geleden

Reactie op mimi9521

Heey! Heel herkenbaar ik ben 40 weken zwanger vandaag. Heb sinds 3 dagen in ...
Gekke bewoording van de verloskundige: niet rijp genoeg. Ik wilde ook inwendig onderzoek laten doen maar ze zei dat dit geen zin had omdat weinig zei. Ik ben over 3 dagen uitgerekend! Dus bijna 40 weken. Maar omdat de verloskundige met 37 weken al zei dat de baby zou komen, zit ik al een tijd te ‘wachten’. Heb volgende week een afspraak staan om mogelijk te gaan strippen.

4 maanden geleden

Hier pas bijna 37 weken, maar ook al vanaf afgelopen vrijdag dat het flink rommelt. Veel harde buiken, menstruatieachtige krampen onderin buik en onderrug en voorweeen. Ik vind het ook lang duren, maar dat komt mij bij denk ik ook omdat 2 vriendinnen inmiddels bevallen zijn. Ik ben de “laatste” in de rij en het is m’n eerste, dus vind al deze klachten ook moeilijk te plaatsen haha.

4 maanden geleden

Reactie op Mukje

Herkenbaar.. Officieel moet ik nog een week. Gisteren de hele dag gerommel ...
Jaa dat timen van de weeen is ook een mind fuck he. Ik heb ook al een paar keer gedaan maar dan was toch onregelmatig of zetten het niet door!

4 maanden geleden

Sinds week 36 lichtelijke rommeling en vanaf 37 weken al echt goeie voorweeën... Morgen. 40w dus ik ben er wel klaar mee. Lichamelijk en mentaal haha Nu scheelt t vandaag wel weer dat ik vannacht heerlijk geslapen heb maar dan heb ik vandaag een dochter waar niks goed is en alleen maar kan schreeuwen en krijsen.... Veeg mij op hoor haha

4 maanden geleden

Hoi, bij mij rommelde het al sinds week 37. En afgelopen week ook avonden met voorweeën die tot 3 uur lang aanhielden. Vandaag 40 +5 maar nog steeds geen baby. Ik vind het mentaal ook steeds zwaarder vooral met nog een peuter in huis. Ik probeer iedere dag iets te ondernemen in of rondom het huis om een beetje afleiding te zoeken. En hopelijk komt de kleine snel 🤞🏻

4 maanden geleden

Hier al 6 dagen krampen diaree en misselijk pas 38 weken vandaag maar ben het ook wel zat elke keer denk je jaa dit is het 😩

4 maanden geleden

Hier ook! Al een week of 3 ofzo.. Ik time geen weeen, als ik twijfel stap ik onder de douche. Bij m’n eerste bevalling zetten de weeen direct door. Ben zaterdag uitgerekend. Nog steeds geen baby🙈

4 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ook zaterdag uitgerekend en al een paar weken gerommel. Ik ben vanmorgen bewust met een andere mind-set opgestaan en heb besloten me weer te focussen op dingen doen / plannen ipv wachten, wachten, wachten.. Vandaag een flinke gezonde maaltijden gekookt voor in de vriezer en morgen ga ik lekker bakken! Een leuke podcast op en focus op andere dingen dan wachten.. ik hoop dat dit jullie ook lukt dames :)

4 maanden geleden

Hier ook overmorgen 40 weken zwanger en al een week gerommel. Het is behoorlijk pijnlijk en vermoeiend 😩 die wachtkamer is inderdaad ook precies hoe ik me voel. Lage rugpijn, erg drukkend gevoel van onder, buikkrampen en continu harde buiken. Ik hoop zo dat ze deze week besluit te komen 🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Hier pas bijna 37 weken, maar ook al vanaf afgelopen vrijdag dat het flink ...
Was je baby al ingedaald? Ik heb een week deze klachten gehad en dat waren indalingsweeën. Nu 37 weken en is het weer helemaal rustig.

4 maanden geleden

Oh zo herkenbaar! Al een paar keer het idee gehad van nu is het zover maar fan zakte het helaas toch weer af. Vanaf 38 weken echt al wel heel erg aan het rommelen (nu 40+1) en ben er zoo klaar mee. Ook omdat er al een peuter van 2.5 rondloopt die ik daardoor ook niet de verdiende aandacht kan geveb

4 maanden geleden

Reactie op Suuss21

Was je baby al ingedaald? Ik heb een week deze klachten gehad en dat waren ...
Hij is zo goed als helemaal ingedaald! Klein stukje nog. De vk zei idd dat daarvan kan komen! En misschien met het toch al wel voorbereiden van de bevalling. We wachten het rustig maar af 😂

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Hier ook overmorgen 40 weken zwanger en al een week gerommel. Het is behoor ...
Hier morgen 40wkn en heb precies die klachten die jij ook beschrijft, hoop ook zo dat het deze week begint!!

4 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Hier morgen 40wkn en heb precies die klachten die jij ook beschrijft, hoop ...
Ohh ik ga duimen voor ons! Heel veel succes alvast. Hoop echt dat onze kindjes ons hiermee niet te lang laten lopen. Vind dit echt pittig 😮‍💨

4 maanden geleden

Hier inmiddels al dames bevallen? Ik ben over mijn uitgerekende datum heen en ben (on)geduldig aan het wachten