11 Reacties
één maand geleden
Bij ons gaf het cb aan dat ze er misselijk van kon zijn en kon meer kon gaan spugen en ood dat ze dunne ontlasting kon krijgen. dat dat 2 a 3 dagen kon duren.
één maand geleden
Hier heeft onze zoon het rota vaccin dinsdag gehad. Dinsdag nergens last van maar woensdag hele dag onrustig, veel ontlasting en spugen. Zit nu inmiddels ook alweer vanaf 04.00 uur met hem omdat hij steeds zo druk is door de krampen dat de voeding ook steeds omhoog komt en hij het dan niet kwijt kan. Ook boert hij echt slecht en heeft hij daar nu ook weer veel last van
één maand geleden
2,5 week geleden vaccin gehad en sindsdien geeft ze continu halve flessen terug! Kan toeval zijn, maar ik vind het wel toevallig. Wijkverpleegkundige raadt jbp aan, maar ik durf dat nu dus nog niet te doen, omdat ik denk dat het met het vaccin te maken heeft
één maand geleden
Hallo,
Alsof ik m’n eigen verhaal lees (behalve het stuk met JBP want ik geef live borstvoeding).
Mijn kindje heeft 9 sept het vaccin gehad en sindsdien een ander kind. Veel meer reflux. Je ziet hem constant wegslikken, last direct na de voeding en bij het in bed liggen en vanacht zelfs aan het krijsen.
Geen oog dicht gedaan vannacht.
Ik weet ook even niet meer wat ik moet doen.
Ik ga goed nadenken over de tweede dosis….
één maand geleden
Reactie op AnneAnne88
Hallo,
Alsof ik m’n eigen verhaal lees (behalve het stuk met JBP want ik g ...
Ik had hetzelfde gevoel doordat hij toch al 4 dagen een beetje uit z'n doen is. Ik las in oude topics op het algemene forum dat moeders aangaven dat de tweede geen klachten gaf (en de eerste wel). Dus ga het toch maar doen :)