40 Reacties

één maand geleden

Reactie op Ra23

Hi allemaal, mijn dochter is 10 weken en vorig week dinsdag heeft zij het R ...
Ik herken dit niet. Kan het een sprong zijn?

één maand geleden

Reactie op Ra23

Mijn zoon heeft dit nu ook maar denk niet dat het door het vaccin komt. Die is nu meer dan een week geleden en mijn zoon heeft daar alleen een beetje diarree van gehad. Denk dat het een sprong is

één maand geleden

Reactie op Popje1607

Ik herken dit niet. Kan het een sprong zijn?
Bedankt voor je reactie ❤️. Misschien heel domme vraag, gaat dit vanzelf over bij de sprong? Of moet ik naar de huisarts?

één maand geleden

Mijn zoon heeft dit nu ook maar denk niet dat het door het vaccin komt. Die ...
Bedankt voor je reactie Molly, Klopt mijn dochter had alleen dunne ontlasting en verder merkten we niet zo veel aan haar. Heeft nu ook nog steeds dunne ontlasting.

één maand geleden

Reactie op Ra23

Hier hetzelfde - ook gestart na de vaccinatie.. Daarbij ook mega veel spugen. Eigenlijk is het na elke (korte) voeding ‘feest’ en is hij van slag..

één maand geleden

Reactie op Ra23

Bedankt voor je reactie Molly, Klopt mijn dochter had alleen dunne ontlasti ...
Oke bij ons ging de dunne ontlasting na 1 dag over. Gaat het al beter met je dochter? Misschien kan het ook (verborgen) reflux zijn?

één maand geleden

Reactie op nikkiisa

Hier hetzelfde - ook gestart na de vaccinatie.. Daarbij ook mega veel spuge ...
Ja bij ons ook inderdaad bij elke voeding feest. Met de benen optrekken is gelukkig gestopt. Ze draait nu nog met haar hoofd naar links en rechts maar dat vind ik meevallen. Wij hebben geprobeerd om in een andere houding te voeden en dat lijkt tot nu toe iets beter te gaan. Verder ga ik een grotere maat van de speen proberen, maatje medium, en kijken hoe dit werkt. Gelukkig heeft ze tot nu toe niet echt last van spugen/reflux. Huilt wel tussen 5 en 6 uur in de middag aan 1 stuk door, daarvoor hebben wij nog geen oplossing😞. Geprobeerd om infacol te geven maar lijkt niet te helpen.

één maand geleden

Oke bij ons ging de dunne ontlasting na 1 dag over. Gaat het al beter met j ...
Nee dunne ontlasting is er nog steeds. Heb contact gehad met het cb en zij gaven aan dat de bijwerkingen tot wel twee weken kunnen aanhouden. Morgen is het precies 2 weken daarna hoop ik dat er verandering komt.

één maand geleden

Reactie op Ra23

Nee dunne ontlasting is er nog steeds. Heb contact gehad met het cb en zij ...
Ohh ja ik bedoelde eigenlijk of het onrustige drinken reflux kan zijn? Wow ik wist niet dat het zo lang kon duren!! Succes, hopelijk bijna over 🤞

één maand geleden

Ik zou wel de tweede geven, die is veel minder heftig omdat hij al wat antistoffen heeft opgebouwd. Anders zijn al die krampjes voor niks geweest…

19 dagen geleden

Ik heb exact hetzelfde en heb echt spijt. Dit is m’n vierde kindje, de eerste en laatste die dit vaccin krijgt. Ik dacht dat het aan mij lag maar wat een horror die bijwerkingen. Totaal geen huilbaby en krampjes oid tot dit vaccin. Vreselijk. Woensdag as is het twee weken, heb de hoop dat het dan een keer stopt.

19 dagen geleden

Reactie op CDKN

Ik heb exact hetzelfde en heb echt spijt. Dit is m’n vierde kindje, de ee ...
Hier hebben we 2e vaccin donderdag gehad en merk dat hij enkel overdag onrustiger is en moeilijker slaapt. Verder geen diarree als bij het 1e vaccin. Ik was al van een horror weekend uitgegaan.. valt tot nog toe reuze mee. Sterkte voor jullie kleintje en jullie

19 dagen geleden

Reactie op femke91

Hier hebben we 2e vaccin donderdag gehad en merk dat hij enkel overdag onru ...
Dankjewel

18 dagen geleden

Even een ander geluid. Ik ben heel blij dat mn zoontje die vaccinatie heeft gehad. Wij zijn zelf namelijk besmet geraakt met het virus (het heerst hier blijkbaar) en wij zijn met zn allen enorm ziek geweest. Spugen spugen spugen…diarree alles. Mn zoontje gelukkig nergens last van! Zo’n kleintje zou echt uitdrogen van zoveel spugen en diarree.

18 dagen geleden

Hier is de tweede dosis al toegediend. Van de eerste 2 dag last en van de tweede niks. Mijn kindje is juist na de vorige vaccinaties in positieve zin veranderd. Of het aan de vaccinaties ligt geen idee maar de sprongetjes en regendagen vallen ook samen nu

16 dagen geleden

In welke week (leeftijd) hebben jullie kinderen de eerste gehad? Ons dochtertje is nu 7 weken en we zitten midden in de krampjes, ik wil de rota druppels (deze week gepland) dan ook liever een paar weekjes uitstellen. Ze heeft het nu al pittig, wil ook niet dat het dubbelop gaat. Meer kindjes die al in de krampjesperiode zaten en alsnog het rota vaccin hebben gekregen? Werd het erger?

16 dagen geleden

Reactie op Cosiness

In welke week (leeftijd) hebben jullie kinderen de eerste gehad? Ons dochte ...
Mijn gedachte was dat het vast niet nog erger kon worden met de krampjes. Dat is ook zo gebleken. Ons zoontje had alleen een paar flinke luiers en spuugde wat meer. Had niet het idee dat hij veel meer last had van krampjes. Hij was eventjes een beetje van de mik, maar de tweede keer was dit ook alweer een stuk minder.

16 dagen geleden

Reactie op Cosiness

In welke week (leeftijd) hebben jullie kinderen de eerste gehad? Ons dochte ...
Ik heb het inderdaad om die reden uitgesteld. Hier was ze uiteindelijk 11 weken en 2 dagen. Het moet voor de 12 weken, dus heb het echt zo lang mogelijk uitgesteld. Risico is wel dat je geen andere afspraak meer kunt maken als ze alles uit spuugt. Dat zou ik dus wel even goed navragen. Hier had ik het dan nog kunnen doen met 11 weken en 6 dagen,maar wel goed om rekening mee te houden.

16 dagen geleden

Gaat vanzelf weer over!! Er overlijden echt nog kindjes aan dit virus, dus ik zou zeker de moeilijke dagen ervoor over hebben! Wellicht valt de 2e ook wel mee, omdat hij dan al wat antistoffen heeft opgebouwd?

16 dagen geleden

Had mijn meisje ook maar het gaat echt snel weer over☺️ tweede x was minder erg toen had ze meer last van de prikjes zelf