67 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op kaout123
Omdat ik medisch ben kan ik helaas niets anders kiezen door die gbs
Ik heb ook GBS en medisch, bij mij is er geen sprake van een verplichte ruggenprik. Hoe komt dat bij jou?
5 maanden geleden
Vat dit echt niet verkeer op hoor, maar meid... Ik denk dat je wat minder moet lezen/minder filmpjes kijken op internet...😅
Ik krijg het idee dat je gevoelig bent voor bepaalde informatie en hierdoor angsten ontwikkelt.
Je hebt iets van 4 topics over de glucosetest/zwangerschaps diabetes, terwijl je het zelf niet hebt 😅
2 topics met exact dezelfde vraag over schuimend urine en nog 30 andere topics met vragen over angsten.
Als iemand zegt dat je met angsten beter naar je huisarts of vk kan gaan, zeg je dat je alleen nieuwsgierig en geïnteresseerd bent, terwijl je in andere topics juist in je vraag verwoord dat je angstig wordt van de artikelen die je leest.
Ik bedoel het echt niet verkeerd he, maar ik denk echt dat je hierover het beste in gesprek kan met je huisarts, praktijkbegeleider of vk...
Net als deze vraag; dagelijks zijn er honderden vrouwen die een ruggenprik krijgen, hartstilstand en overlijden icm ruggenprik komt misschien 1x per jaar voor, misschien zelfs wel minder! En dan is het vaak ook niet eens 100% zeker vast te stellen dat het door de ruggenprik komt...
Nogmaals; ik bedoel dit goed. Deze angsten en stress wil je ook niet voor je kindje zo die laatste paar weken.😘
5 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Vat dit echt niet verkeer op hoor, maar meid... Ik denk dat je wat minder m ...
Dit is precies idd waarom ik reageerde in het andere topic. Teveel angsten en waarom....
Beste mama ga alsjeblieft serieus hulp zoeken bij een professional voor al deze dingen, want om zo in de stress te zitten is niet goed voor nu en voor de toekomst😚 je hebt vele topics idd met vragen waaruit angst blijkt.
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Dit is precies idd waarom ik reageerde in het andere topic. Teveel angsten ...
Ben ik idd met je eens! Beetje onzekerheid is niet erg heeft elke mama en papa.. maar angst laten aanpraten via Google is idd niet goed voor moeder en kind. Zoveel onnodige stress is niet goed voor de kleine… hopelijk neemt ze het advies aan🤍
5 maanden geleden
Omdat je medisch bent heb je toch juist meerdere keuze dan alleen een ruggenprik? Bijvoorbeeld een tens apparaat, pijnbestrijding via infuus etc. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook medisch zelf gekozen voor een ruggenprik maar er waren meer opties. Uiteindelijk werd dit een keizersnede dus kreeg ik nog een ruggenprik en werd de 2e en nu nummer3 ook gehaald met een keizersnede waarvoor je die ruggenprik dus wel nodig hebt. Ik heb mij nooit druk gemaakt over de ruggenprik zelf je bent medisch hangt aan allerlei apparaten als goed is om je hartslag bloeddruk etc in de gaten te houden en ze zijn erbij voordat je er zelf überhaupt iets van merkt. Ook ik heb je overige topics gelezen en denk dat je je of beter moet laten begeleiden door je zorgverleners en je vragen daar moet stellen of wat minder online moet gaan zoeken ik snap dat dit een onzekere en spannende tijd is maar we kunnen niet meer zonder internet maar internet is ook zeker niet je allergrootste vriend! Je moet mee met de flow meid laat het een beetje los en probeer lekker te genieten die kleine is er straks uit en dan zijn er nog 10000 onzekerheden dingen die je op gaat zoeken en dan maak je jezelf helemaal gek, doe het jezelf niet aan en geniet gewoon!