17 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg even mee! 😊

3 maanden geleden

Je had ook een warmtekussen op haar buikje leggen of in bad doen. Warmte kan helpen ontspannen

3 maanden geleden

Mocht sab symplex niet werken dan kan infacol misschien helpend zijn. Onze kleine heeft ook enorm last van krampjes en buikpijn en schreeuwt ook alles bij elkaar. Sab symplex deed bij ons niet veel infacol werkt bij ons beter. Heb begrepen dat dit per kindje verschillend is. In overleg met het consultatiebureau zijn wij gestart met Nutrilon omneo tegen de krampjes. Ik merk dat onze kleine bij krampjes graag vast gehouden word. Ik draag hem daarom veel in de draagzak. Als onze kleine in de avond veel krampjes heeft doen wij hem voor het slapen gaan in bad, soms slaapt hij daardoor beter door. Ik vind het erg zoeken wat nu precies helpt maar hoop dat je hier wat aan hebt! Succes.

3 maanden geleden

Wij zijn gestart met orthiflor, op aanraden van de verloskundige en dat werkt tot nu toe perfect!

3 maanden geleden

Ik gebruik sinds een week probiotica van vitakruid en ze is een stuk rustiger, heb het idee dat alles makkelijker eruit komt

3 maanden geleden

Wij gebruiken probiotica, dat helpt met de ontlasting. Nu zijn we een weekje gewisseld naar ‘extra care’ kunstvoeding maar daarvan kan ik nog niet zeggen of het verschil maakt. Ik probeer me er ook bij neer te leggen dat we t/m de 8 weken in een krampjespiek zitten en dat het daarna minder wordt… Wel jammer hoor, gister had ik bijvoorbeeld kraamvisite en bleef ze huilen van de krampjes. Laten we hopen dat het na de piek inderdaad gauw minder wordt :)

3 maanden geleden

Reactie op Dayenne28

Wij zijn gestart met orthiflor, op aanraden van de verloskundige en dat wer ...
Heb je misschien een link waar ik deze kan bestellen?

3 maanden geleden

@Xlis ik ben benieuwd of je Sab Symplex hebt gebruikt en of je verschil merkt? Twijfel zelf omdat het iedere dag erger lijkt te worden en ze is pas 2 weken oud…

3 maanden geleden

Reactie op seyyyyy

Heb je misschien een link waar ik deze kan bestellen?
https://www.etos.nl/producten/orthica-orthiflor-start-probiotica-110998596.html

3 maanden geleden

Reactie op Dayenne28

Wij zijn gestart met orthiflor, op aanraden van de verloskundige en dat wer ...
Wij gebruiken ook orthiflor (ook tijdens de zwangerschap), hoe gebruiken jullie het? Hoeveel en verdelen jullie dat over de dag oid?

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij gebruiken ook orthiflor (ook tijdens de zwangerschap), hoe gebruiken ju ...
Wij doen nu 1 schepje per dag in 1 van haar flesjes toevoegen. Op de verpakking staat 1,5 schepje, maar voor ons werkt eentje nu prima.

3 maanden geleden

Reactie op Axx01

@Xlis ik ben benieuwd of je Sab Symplex hebt gebruikt en of je verschil mer ...
Ik ben sinds gisteren begonnen met Sab Symplex en tot nu toe gaat het nog helemaal niet goed, dus ik kan er nog niks over zeggen! Wel veel positieve verhalen over gehoord, dus je kan het zeker proberen

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij doen 1,5 schepje wat op de achterkant staat. Verdeelt over alle flesjes van de dag.

3 maanden geleden

Luvion gassi helpt ook goed! En kipkep voor warmte op buikje ter ontspanning.

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij doen 1,5 schepje per dag in 1 flesje rond 18.00-19.00 uur. Met idee dat het werkt voor de hele avond en nacht.

3 maanden geleden

Reactie op Dayenne28

Wij doen nu 1 schepje per dag in 1 van haar flesjes toevoegen. Op de verpak ...
Ahh ja wij doen sochtends en savonds een half schepje, zodat we nog wat over hebben om op te kunnen hogen indien nodig!

3 maanden geleden

Reactie op SRos123

Wij doen 1,5 schepje per dag in 1 flesje rond 18.00-19.00 uur. Met idee da ...
Ohh dat is idd ook een idee ja. Wij doen dus juist 2x, bij ontbijt en avondeten zeg maar, omdat hij overdag ook wel last heeft. Niet per se van krampjes, maar wel veel persen etc.