9 Reacties

5 maanden geleden

🤭 ik heb er ook meer last van dan normaal. Niet zo erg als dat jij omschrijft gelukkig. Ik krijg ook veel buikpijn als ik het inhoud. Heel vervelend, maar volgens mij hoort het er wel bij. Ik hoor er veel zwangere vrouwen over

5 maanden geleden

Yep, herkenbaar. Vooral nu het kindje aan het indalen is. Hij perst de lucht naar benee denk ik dan maar! 😜

5 maanden geleden

Ja hier ook erg veel last van. En de geur niet te doen🤮🤢

5 maanden geleden

Ooohja hoor ik en men partner moeten er steeds om lachen 🤣🤣🤣

5 maanden geleden

Boer veel en idd hele smerige scheten 😅🤣 me vriend zegt vaak tis hier net een boerderij🙈

5 maanden geleden

Jup hier ook, had er de vorige x na de bavalling ook flink last van heeft wel een paar weken geduurd voor m’n darmen weer op z’n plek zaten 😝

5 maanden geleden

Haha ja, wat een getetter. Galmt ook zo lekker in die toiletpot hè 😂

5 maanden geleden

Moet stiekem wel lachen, klinkt zo bekend namelijk 😂 Ik heb er ook last van, maar ik merk dat ik tijdens de zwangerschap heel veel (lange) scheetjes moet laten. Sta soms versteld van mezelf!

5 maanden geleden

Hahah hier geen harde maar echt enorm stinkende. Ergste is dat mijn dochtertje (2) het op ieder moment benoemd. Ontglipte er een in de bieb, zegt ze; ‘Mama wat ruik ik?!’ ‘Ik hmm geen idee…’ ‘Ik dank dat iemand een scheetje gelaten geeft.’ Woooopsie